Gå til innhold

Vondt i magen om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere netter nå våknet opp med utrolig vondt nederst på høyre side av magen. Jeg har stått opp og gått på do for å tisse selv om jeg ikke føler noen trang. Er dette farlig tror dere?

Jeg er i uke 22 og kjenner kun spark midt på dagen, gjerne mens jeg sitter litt lent fremover. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være strekk i musklene kanskje? Prøv å støtte opp med dyna der det gjør vondt og se om det hjelper. Tror ikke det er noe farlig. Det med sparkene høres normalt ut synes jeg. Ikke så lett å kjenne så mye spark ennå. Som du sikkert har sett, så gjelder f.eks det "tell sparkene" skjemaet, som noen får utdelt nå på kontrollene, først fra uke 24.

Skrevet

Høres ut som strekk... Utrolig vanlig. Jeg har det nesten hver natt.....

Skrevet

Jeg våkner ofte om natten eller tidlig morgen med vondt i magen. Men det er fordi jeg er så sinnsykt tissetrengt. Man forsto det sånn at du ikke var det? Kan jo være babyen presser litt på en nerve eller noe??

Skrevet

Kom plutselig på at når jeg var i uke 20-noe med førstemann, så fikk jeg intense strekk-lignende smerter i lysken av og til. Det er helt normalt, det kan jo være det du kjenner...?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...