*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei på dere igjen, er her nesten hver dag, men svarer skjeldent på innlegg lenger. ville bare si at alt er helt superbra, og at jeg i dag er 5+6. Tok som dere vet blodprøve og målte hcg til 248 på rugedag 12. tok ny hcg prøve på rugedag 15 og den var oppi 1250, så dette lover bra... har ikke tatt flere blodprøver, noe jeg absolutt burde ha gjort men, jeg regner med at alt er bra siden livmoren strekker seg, og jeg ikke har blødninger... jaja, det her var litt om meg. skal på ul 10.10.06 i uke 7, og det blir spennende. er så spent på om det er 1 eller 2. Vi satt jo inn to så... Sender dere andre babystøv... og håper dere kommer straks etter... klem
Ann-ch. Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Ønsker deg lykke til videre eifos. Det blir spennende fremover. Kanskje det er to:-) Tar imot all babystøv vi kan få. Klem
UngVoksen-over termin Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Kjempe flott Eifos! Gleder meg på dine vegne
Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Så godt å høre . Gleder meg med deg. trenger å høre omnoen som lykkes her inne også. Takk for babystøvet.
finetine Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Koselig å høre fra deg:o)!! Veldig oppløftende med gode nyheter fra alle som lykkes:o) Snuser inn babystøvet hihi og satser på at det gjør at spiren min setter seg fast...... Klem
Smilet:) Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Tusen takk, suger til meg alt babystøvet eg kan! Kjekt å høra at det går bra med deg! Skulle jo egentlig slå følge vidare vi fra rugeklubben uke 35, men endte desverre i sa for oss.. Lykke til vidare, spennade å se om det blir ein el. to ja:) Tvi tvi!!!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 så hyggelig med svar... jeg ønsker virkelig å høre fra dere snart i jubelrus!!!!! Det har dere virkelig fortjent altså... Det her er bare så uvirkelig, men samtidig så fører det med seg masse bekymringer.. redd for alt som kan gå galt, nå som jeg endelig har vendt meg litt til tanken, men dette SKAL gå bra!!!!!!!!!!! Tenker at det er ikke der problemet ligger, at spiren ikke klorer seg fast. vårt problem er mer at egg og sæd ikke har klart å møtes pga tett her og der;-) Nei, i mai, da skjer det, eller begynnelsen på juni... At VI skal føde verden herligste gullunge®..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå