Armani:-) Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei hei! Som sagt er jeg ganske så ny her inne. Har vært her litt frem og tilbake før jeg ville delta selv. Virker som en fin gjeng man kan lette sitt hjerte til og få ut ting man sliter med. Ikke alltid så lett det sammen med folk som ikke forstår hva vi gjennomgår av tanker og følelser. Jeg er 31 og gift,ingen barn dessverre. Skal til med 1 ivf... Andre i min situasjon og rundt min alder? Ønsker alle lykke til og håper vi får ønsket vårt oppfylt:-) PS Hvor holder dere til i landet???
Netty32 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Heisann, og velkommen hit! Jeg er nok ikke kommet så langt i prøvinga som deg, jeg slutta med prevensjon i mai. Så nå har jeg en avtale med legen om at hvis det ikke klaffer denne pp (har ikm om en uke sånn ca), så henviser han meg. Men jeg vil jo helst ha klaff da:=) Jeg har lange sykluser synes jeg selv da, 40-45 dager, men det er jo ingenting i forhold til hva mange sliter med her inne. Ellers så er jeg 27 år, fra Rogaland. Lykke til med prøvinga di, håper du kommer raskt videre til 1. tri!
Armani:-) Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Hei og tusen takk til alle som tok bryet med å svare,setter stor pis på det.-) Fint å vite hvor man kan gå for å lette sitt hjerte,og få svar på ting man lurer på. Jeg starter nok ikke opp før etter nyttår med 1ivf forsøk,har valgt den tiden selv. Bor i Haugesund jeg...
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Hei og velkommen! =) Jeg er 22 og samboer er 24, jeg har akkurat fått påvist PCOS og har akkurat begynt som prøver.. ganske ny her selv! Bor i Akershus! Ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå