Gå til innhold

Ny her:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Som sagt er jeg ganske så ny her inne. Har vært her litt frem og tilbake før jeg ville delta selv. Virker som en fin gjeng man kan lette sitt hjerte til og få ut ting man sliter med. Ikke alltid så lett det sammen med folk som ikke forstår hva vi gjennomgår av tanker og følelser.

Jeg er 31 og gift,ingen barn dessverre. Skal til med 1 ivf... Andre i min situasjon og rundt min alder?

Ønsker alle lykke til og håper vi får ønsket vårt oppfylt:-) PS Hvor holder dere til i landet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..er ikke i samme siyuasjon som deg,prøver på nr.2 og er 26 år..men i allefall ville jeg bare ønske deg velkommen hit..

klem

Skrevet

Takk for det:-) Glad det finnes steder som dette.

Så koselig for deg som venter nr 2,masse lykke til

Skrevet

Hei du,velkommen hit :-)

Ikke kommet fullt så langt i utredninga som deg,men skal inn til lap. iløpet av høsten. Det finnes flere likesinnede inne på "sliterne" og "ass.befruktning" :-)

Jeg er straks 28 og gifter meg med verdens snilleste kjæreste om 8 dager! Vi bor i Oslo sentrum,og er på jakt etter hus,hage og stasjonsvogn/jeep! Hund har vi,men mangler fortsatt en liten bebis...:-( Har hatt en SA for halvannet år siden.

Håper at du slipper å vente så mye lengre på å bli mamma,blir spennende nå med ivf,skal krysse fingrene for dere:-)

Hvor bor du henne da?

*kem* fra

Skrevet

Hei elli-karamelli:-)

Takk for det. Håper det samme for deg,at du slipper å vente for lenge på å bli mamma:-) Jeg bor i Haugesund:-) Ja har kikket på de andre sidene du nevnte. Virker som en fin gjeng som man kan diskutere/snakke med:-) Klem tilbake...Å masse lykke til

Skrevet

hei og velkommen!!

jeg er snart 28 år og har ingen barn......

håper det er din tur snart da!

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...