Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Som sagt er jeg ganske så ny her inne. Har vært her litt frem og tilbake før jeg ville delta selv. Virker som en fin gjeng man kan lette sitt hjerte til og få ut ting man sliter med. Ikke alltid så lett det sammen med folk som ikke forstår hva vi gjennomgår av tanker og følelser.

Jeg er 31 og gift,ingen barn dessverre. Skal til med 1 ivf... Andre i min situasjon og rundt min alder?

Ønsker alle lykke til og håper vi får ønsket vårt oppfylt:-) PS Hvor holder dere til i landet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen :o)

Der er en tråd som heter "Bli kjent". Der kan du lese om oss alle, hvor vi kommer fra, hvor langt vi har kommet i prosessen etc.og du kan skrive selv ;o)

Selv er jeg 34 og holder på med det 5.forsøket (inkl.frys altså)

Jeg er så heldig å ha en gutt på snart 5 år fra før :o) :o)

God klem fra

Skrevet

Hei på deg og velkommen :-) Er ganske ny her selv. Har vært med siden Mai/juni. Vet hvordan det føles :-) Veldig greit sted å spørre om ting, lette sitt hjerte/ frustrasjon eller dele gleder!! Når skal du igang med ditt ivf forsøk?

Vi skal prøve igjen - blir vel i november tenker jeg :-)

Lykke til med allt :-)

Skrevet

Hei

Velkommen hit:o)!!

Jeg er også 31 år hadde min første IVF i januar, men lyktes ikke den gangen. Skulle ha fryseforsøk i mai og august, men måtte avbryte pga follikkelutvikling som de ikke ville ha i mitt behandlingsopplegg.

Men endelig på 3 fryseforsøk har jeg fått satt inn ett egg, satte inn på tirsdag 26 sept- så nå er jeg det som kalles ruger her inne:o) HURRA!!

Jeg bor i Fetsund rett utenfor Lillestrøm. Du da?

Klem

Skrevet

Hei og tusen takk til alle som tok bryet med å svare,setter stor pis på det.-) Fint å vite hvor man kan gå for å lette sitt hjerte,og få svar på ting man lurer på. Jeg starter nok ikke opp før etter nyttår med 1ivf forsøk,har valgt den tiden selv. Bor i Haugesund jeg...

Skrevet

Å så spennende,håper du/dere lykkes. Masse lykke til:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...