wicca Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Reiki kan motvirke stress, øke konsentrasjonen, gjøre så man finne indre ro,får større livsglede og gi påfyll av energi og mye mye mer. Reiki, den naturlige healing, ble gjenoppdaget av Dr. Usui. Han ga denne harmoniserende energien navnet Reiki. REI KI = Universell Energi Når men sender reiki skaper man en forbindelse mellom sender og mottaker gjennom navn, fødselsnr. og noen foretrekker også stedsnavn. Denne forbindelsen gjør at mottakers egen energi begynner å arbeide helende i forhold til mottakers eget behov, Reiki kan derfor ikke manipuleres av Reiki utøveren. Energistrømmen er subtil. De fleste erfarer varme eller kribling under behandlingen og oppnår de samme fysiske fordelene som etter 3 - 4 timer dyp søvn. Det er vanlig å føle seg avslappet og balansert etterpå. Dette forklare kanskje litt om hva det er Er du interresert så ta kontakt på [email protected] Jeg tar 250 kr for 3 sendinger.
Elastica Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Anbefales på det varmeste. Jeg hadde stor glede og nytte av det og fikk mye mer energi:-)
junijente_med_3søte Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Hei, jeg har nettopp mottatt 3 stk sendinger fra Wicca. Det var utrolig behagelig å ligge rolig å kjenne hvordan energiene strømmet gjennom kroppen. Hun er flink. Prøv selv! 250 kr for 3 sendinger, [email protected]
wicca Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Tusen takk Elastica og junijente Dere er bare gode dere Klem
junijente_med_3søte Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, jeg har god utbytte av energiene du sender :-)
GRAM Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 hei.hjelper dette på konsentrasjonsvansker?vår eldste sønn klarer ikke å sitte rolig på skolen å jobbe,må ha noen sammen med seg for å få gjort noe.han har ikke ro i kroppen.
wicca Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2006 Hei GRAM Reiki healer ikke bare sykdommer den healer og mentale plager som angst, svakhet, engstelse, ubeslutsomhet, nervøsitet og andre dårlige vaner kan bli rettet. Konsentrasjonsvansker er jo en ubalanse i kroppen noe reiki og kan hjelpe mot. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå