Gå til innhold

Litt dumt spørsmål, men likevel

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er normal puppestørrelse på en voksen dame som har fått barn? Da mener jeg minstestørrelsen. Problemet mitt er at jeg har pupper i størrelse mindre enn AA-cup, ser ut som en gutt på overkroppen. Er det mulig å gjøre de puppene større? har fårr skikkelige problemer med det, kan ikke lenger gå på stranda eller ha sex uten bh, da jeg synes det er dritflaut.

Fortsetter under...

Alle pupper kan gjøres større, så stor som du vil! :)

Let litt på internett, søk på plastisk kirurgi eller brystforstørrelse, så finner du nok litt info.

Kan ikke svar på hva somer normalstørrelse, for det kommer helt ann p kroppen. En liten dame er finest med små pupper, en stor dame passer bedre med store pupper syns jeg.

Synes heller du skal jobbe med å bli fornøyd med de du har. Er jo så mye fin padding å få nå også. Kan bruke det i bikinioverdeler også. Værre med sex, men han er vel glad i deg or andre ting en puppene dine.

Har du penger, så går alt ;)

Neida, koster jo egentlig ikke all verden med silikon heller.

Må være verdt hver ei krone for de som sliter med det. Kanskje du kan få det dekt også? Hør med legen din, han SKAL kunne hjelpe deg videre med det. Tanta mi har forresten silikon, gik helt fint, flotte pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...