Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Håper at du kan føle noe på meg også.

Er født den 29.07.72. Har en sønn født i 2000 og en jente født i 2005. Har mistet tre ganger siden januar, men vil prøve igjen. Føler du at det går bra og eventuelt når...

Klem.

Fortsetter under...

heisann juhu:) jeg venter ennda jeg. skulle ha ikm på søndag men,tror nokk sist syklus var en lure syklus, dn var 31dager,de andre har vert på 34dager. skrev et innlegg tidligere om at jeg føler det klaffer denne gangen og har hatt masse sympt til det. da fikk jeg svar fra deg at du og følte det var noe som skjedde. ville bare høre om du følte det likt enda? jeg 20.10.83 sambo 12.05.81. har en sønn fra før 01.06.05. er min 4pp:)

men det er jo enda håp. 34 dager er i morgen tirs:) så jeg skal nokk ta en ny test snart tenker jeg:)

heisann ¤juhujenta¤

jeg klarte ikke å la være å skrive til deg, vi prøver å få nr 2

våres første barn ble født 290306

og jeg vil gjerne ha en til før jeg blir 40 år !!

vi skal gifte oss sommern 2008 så det ville være fint om vi hadde fått en sønn/datter før den tiden..

jeg er født 061267

sambo 180972

jeg har IKM i dag, men har ikke kommet ennå

har hatt 30 dagers syklus di to siste gangene

dette blir den 5 pp...

kan du se hva jeg kan få gutt eller jente?

håper du vil svare meg

på forhånd tusen takk :o)

klem

Er ikke ferdig med TR enda jeg.- men du er jo utrolig treffsikker da. Føler du at vi greier det denne måneden eller?? El vil vel bli ca 8-12 og IKM 25-29 okt en gang... Litt uregelmessig nemmelig.

Vi har vel forresten IKM rundt samme tid? Fikk ikke du også TR i helga. Ser du oss vandre hånd i hånd sammen over til 1.tri.???? (sammen med alle andre som prøver sevlsagt)

ps begynner min2.pp og har ei datter på snart 3. Hun satt i 2.pp :o)

Skulle ikke spørre jeg, men som sagt, du er jo så utrolig treffsikker. Har du telling på hvor mange du har følt riktig. Kanskje noen skulle sett over det :o) ?????

Ha en fin dag :-)

Hei abcd123

Jeg har fått riktig følelse og rett med 4 stk her inne.

Og med de 4 fikk jeg en sterk følelse med at de var gravid.

Jeg klarer å føle mer når det nærmer seg IKM eller når noen har gått noen dager over IKM...Ikke alltid jeg klarer å få sterke følelser.

Vanskelig å forklare.

Ja, jeg fikk mensen på lørdag, men det var søndag morgen jeg begynte å blø ordentlig, så jeg har IKM helt i slutten av uke 43 eller helt i begynnelsen av uke 44.

Klem klem

Annonse

Skriver til deg juhu oxo... hehe

er en sliter som skal i gang med IVF... har ingen barn, prøvd siden mars 2003.

jeg er født 08.04.82

han er født 15.04.82

venter på IKM nå denne uken

håper du finner innlegget og tar deg tid til å svare...

mange klemzer fra

Jammen, da tar vi det i uke 43/44 da. Jeg har hele tiden trodd at IKM var uke 44/45, helt til i dag. Plutselig har jeg kortet ned ventetiden med 1 uke. ;o)

Egentlig så tror jeg at jeg kommer til å vite det selv når jeg blir gravid,- regner med at min måte å reagere på HCG på er å bli tissetrengt. Det var det sist, og jeg har hørt med mange andre som nettopp har fått det symptomet, at det har slått til hver gang.. De med kvalme, ømme pupper og lignende har ofte hatt ulike symptom fra gang til gang. Men jeg har selvsagt ikke snakket med tusener, men av de jeg kjenner som har vært gravid har tendensen vært denne...

Takk for å ha tatt deg bryet. Skal prøve å være mindre her inne jeg nå. Fram til etter EL iallefall. Skal prøve, ja...

Annonse

Hei Juhu jenta!

Selv så har jeg egentlig en liten pause fra BIM, men titter innom for å prøve dette hos deg.

Jeg lurer da på om vi blir gravide snart? Og evt når? Vi har 6 aborter bak oss, har nå prøvd i 9 måneder siden siste abort. Jeg er idag på syklus dag 7.

Jeg er født: 17.02.1982

Han er født: 13.01.1977

Kjære søte, snille, greie og fantastiske Juhujenta :)

Vet du har spådd meg litt før, men hr kommer alle opplysninger om meg, hvis du føler noe håper jeg du har lyst å svare :)

jeg er født 1. februar 81, han 7.september 73.

ingen barn fra før, og har eggløsning den 9 oktober ca...ser du noe fremover? som du ser er vi akkurat hoppet over i 10 pp :)

På forhånd tusen takk :)

Hei på deg juhujenta.....

jeg må bare si at du er fantastisk, både med følingen og ellers i de andre innleggene... du har skjønt mye her i livet du.... ehhe

husker ikke helt om du har sagt noe konkret om meg, men jeg ville blitt veldig glad hvis du gjorde det....

info: 2frivillige aborter for 4 år siden (shame on me)

1 SA i mai. gyn, mente alt normalt og ville gå bra neste gang!

ingen barn fra før. jeg er 24 og sambo 26. han tvilling og jeg løve!!!

vi har vært sammen i tre år. ikm ca 8.okt. 29-32dagers syklus

takk for at du er så grei med alle oss jentene her inne....

moro at du fikk rett ang.babybooooomen også!!

Hei kjære ¤Si¤Ca¤Da¤

Tusen takk for kjempe koslige ord. Og takk for at du og dere alle her er så fantastiske jenter.

Jeg må ta mine evner mer i morgen. MEN, jeg får opp at du er veldig fruktbar og noe sier meg at du også er en av de som kommer til å bli gravid før jul. så jeg krysser fingrene for deg.

Ja, helt klart at det er baby-boom her nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...