Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dere spørre meg i morgen?

For nå klarer jeg ikke å føle noe mer for i dag. Sliten i hodet ja.

Vil prøve å føle mest mulig riktig, så håper dere forstår.

Men dere som jeg ikke har sett på nå, minn meg på i morgen så tar jeg mer da.

Annonse

Hei juhu!! Nå gir jeg meg!!! Er egentlig litt skeptisk til sånt, men det virker som du har ganske så rett med det du "føler". Lurer på om du orker å føle noe på meg? Synes det virker litt morsomt, og du virker kjempe koselig!!!!

Hei FarrisBriis.

Noe sier meg her at når syklusen din har kommet i gang, så kommer du til å bli fort gravid. Klarer ikke å føle når, men noe sier meg at du er fruktbar. Så vips, så sitter spiren hos deg.

Masse lykke til kjære deg=)

Annonse

Jeg trur du kan slappe helt av. Føler ikke graviditet på deg nå. MEN, ta en test om skulle hatt mensen. For du kan jo være gravid selv om jeg ikke får den følelsen. Føler i hvertfall at du er veldig fruktabar. Så ta en test om du føler du er gravid.

jeg hadde sex nå i helga,vi brukte kondom stort sett hele tiden,men han tok den av en liten stunn var ikke godt med den på hahaha=)

Men da e d væl kanskje sjanse for å bi gravid da når han ikke hadde den på?

uansett skal jeg ta en test nå snart og en til om noen uker=)

Hei mamman t Ronja.

Jeg føler at du er en av de som kommer til å bli gravid før jul eller rett over nyåret. Klarer ikke å føle om du er gravid nå.

Får opp at det blir ei jente til jeg. Så her er det bare å krysse fingrene og håper det klaffer snart=)

Masse lykke til.

Klem tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...