Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Hei juhujenta, nå greier jeg ikke holde meg lenger...

Er egentlig litt "redd" å bli spådd og "sett" på, takler ikke å bli skuffa... Men nå MÅ jeg spørre: Ser du graviditet på meg nå? Har ikm onsdag- fredag i neste uke, og er veeeldig spent på om det kan være en spire!

Ser du har mye å gjøre her, men svar hvis du orker!

Klem til deg.

Fortsetter under...

Åh, nå ble jeg glad! Vet at det ikke trenger å være riktig, men synes det er herlig å få håpe litt:) En gutt tas i mot med jublende glede:)

Sender masse babystøv;) ******************************************************************************

Annonse

Å, nå ble jeg glad!!!!

Vi har truffet EL, det har du rett i, men vi har ikke hatt veldig mye sex. Pleier ikke det, da svømmerene ikke er av den beste kvaliteten, så da blir jo timinga desto viktigere. :o)

Åååå, jeg håper virkelig du har rett. Uansett leverer mannen min ny prøve tirsdag, så da får vi vite om kvaliteten har blitt litt bedre. Kanskje du klarer å se noe på det og?? Hehe, bare tuller med deg jeg.

Du er forresten en utrolig positiv person, blir alltid glad av å lese innleggene dine.

Annonse

Hei susse.

Aiiiii, dere har jammen meg prøvd lenge. Har dere vært til utredning?

For har dere ikke det, så hadde jeg tatt en prat med legen.

Jeg klarer ikke å føle noe graviditet her nå desverre. Men hadde blitt så glad om du virkelig er gravid nå.

Klem

Bra dere er ferdig utredet og får hjelp. Men jeg klarer desverre ikke å føle noe om du blir gravid eller ikke. Jeg bare håper virkelig at du blir det snart. Krysser fingrene og ønsker deg masse lykke til. Tenk i hvertfall positivt og ikke gi opp kjære deg.

Halloen!!

håper du kan spå meg og!!

eg 28.11.82 han 18.04.78

har faktisk eggeløsning idag, så sitter og venter på mannen min, han er på fjellet enda, men kommer heimatt snart. så håper han har litt energi til babylaging,...

har snart vore uten pille i 2 år, men e det siste året vi har prøvd å bli gravide..

håper, håper

klem og takk på forhand

Hei Tvilling72.

Gratulerer så mye med graviditeten.

Er det noe som tilsier at du kommer til å miste igjen? For jeg får en veldig god følelse av at dette sakl gå veldig bra.

Kos deg og nyt graviditeten. Og håper alt kommer til å gå kjempe bra.

Klem klem

Kjære søte, snille, greie og fantastiske Juhujenta :)

Vet du har spådd meg litt før, men hr kommer alle opplysninger om meg, hvis du føler noe håper jeg du har lyst å svare :)

jeg er født 1. februar 81, han 7.september 73.

ingen barn fra før, og har eggløsning den 9 oktober ca...ser du noe fremover? som du ser er vi akkurat hoppet over i 10 pp :)

På forhånd tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...