Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei juhujenta:) Kan du se noe på meg? hadde el for ca 7-9 dager siden.og tror vi traff el rimelig bra:)har hatt ømme pupper siden det...hmmm.. jeg er født 7/9.84 og han er født 13/9.83...venter ikm rudt torsdag-lørdag. På forhånd tusen takk...

Mvh

Annonse

Hei skytter83 ♥

Oiiii, her fikk jeg en følelse med en gang at dere har problemer med å bli gravid. Du har ikke brukt prevansjon på 2 år Du har en veldig uregelmessig mens. Noe sier meg at dere bør oppsøke lege om du ikke allerede har gjort det. Sier ikke at det er noe galt, men kan være noe med sædkvaliteten til din kjære, eller mulig noe annet som gjør at du ikke blir gravid.

Jeg ser ingen graviditet på deg akkurat nå. Men jeg kan ta feil, så jeg krysser fingrene for deg:=)

Prøver en gang til...

Hei Juhu,

kan du prøve å føle noe på meg også?

Jeg er født 30.04.79, han 16.07.82.

Er på dag 35 i syklusen - vet ikke når IKM er. Hadde en SA i juli - har hatt mensen 1 gang siden det. Første dag i syklusen var 27/8.

Ingen barn fra før. Krysser fingrene og håper! Tusen takk!

Hei mas79

Jeg føler ikke noe graviditet på deg nå. Noe sier meg at kroppen trenger å komme seg litt etter SA din. Men føler du kommer til å bli gravid igjen snart. Enten før jul eller rett over nytt år.

Krysser fingrene for deg:=)

Annonse

Den var lanng=) Jeg er født i 80 han i 74 har en på 3 fra før dtte er vår 5 pp... hadde ikm 27\9 blør pittelitt i en uke det er ikke mensen bare litt spotting.. blir oppgitt da syklusen min var i rute=( Tusen takk du er en knupp... Bare si det hvis du ikke ser flere barn på meg å.... Evt kjønn... Det spiller ingen rollle sef... bare moro lell!! Tusen takk

Nå må jeg bare spørre om du føler noe på meg? Jeg sluttet på pillen i midten av juni. Har hatt litt uregelmessig syklus, men har holdt meg innenfor 30 dager. Er nå på dag 28 og har spottet i to dager, så jeg vet jeg ikke er gravid denne pp. Jeg er født: 25.01.82, han: 01.06.80 og vi har ingen barn fra før.

Kan du føle noe her?

Må legge til at jeg synes du er fantastisk som orker å svare alle her. Håper du får svar på det du lurer på også, og krysser fingrene for at mensen uteblir denne pp:)

hei! orker du å prøve på meg også?

jeg er født 291278

han er født 060970

han har en sønn på 10 år.....

vi har prøvd i 10 måneder

jeg har EL på tirsdag eller onsdag!

har sykluser mellom 28 og 31 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...