Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Hei Juhu,

kan du prøve å føle noe på meg også?

Jeg er født 30.04.79, han 16.07.82.

Er på dag 33 i syklusen - vet ikke når IKM er. Hadde en SA i juli - har hatt mensen 1 gang siden det. Første dag i den syklusen var 27/8.

Ingen barn fra før. Krysser fingrene og håper! Tusen takk!

Fortsetter under...

Ååååå. Tusen takk så mye. Dette var varmende ord fra deg mathja.

Takk til deg og dere alle andre her også. Dere er fantastiske.

Og jeg har jo denne blanda følelsen på deg nå. Klarer ikke å føle sterkt gravid nå, men en bitteliten følelse. Så det er bare å krysse fingrene her og håper det beste nå for deg.

Ønsker deg og dine alt godt også vettu.

Klem fra juhujenta.

ok siden det ser ut til at du ikke har noe i mot dette, ja så prøver jeg også:o). var litt redd for at du synest det ble alt for mye mas her inne.

vell jeg har ikm mandag og er i min 2pp. jeg har to barn(jenter) fra før, disse er nå 11 og 6 år gamle.vi(foreldre) er begge 31 år gamle.

kan jo si at jeg har brukt el tester og vet jeg hadde el 18/19 setember.

hemm er det noe mer du trenger og vite?

klem fra

Hei, Juhujenta!

Orkar du ein til??? Synest det er spennande dette her....!!

Eg er fødd 141175, sambuar 010770. Har ein gut som vert 2 år til vinteren. Er no i 5pp. Klaffar det snart trur du??

Takk for at du tek deg tid til oss spente prøvavar;-)

Annonse

takk for at du orket å ta deg tid, skal bli morro og se hvordan det går og hva som stemmer. hemm gutt, hadde jo vært morro det. mannen min synest det er mye østrogen i sving her i huse, så han hadde vel ikke hatt noe i mot å få litt oppveielse til det he he he.

Prøver en gang til - innlegget mitt forsvant oppover! :)

Hei Juhu,

kan du prøve å føle noe på meg også?

Jeg er født 30.04.79, han 16.07.82.

Er på dag 33 i syklusen - vet ikke når IKM er. Hadde en SA i juli - har hatt mensen 1 gang siden det. Første dag i den syklusen var 27/8.

Ingen barn fra før. Krysser fingrene og håper! Tusen takk!

mas79 (2 pp etter SA)

Annonse

Hei VinterSol

Hehe. Ja nå blir det mange her . Bare koslig det.

Jeg føler at jeg er veldig spent med deg. Men får ingen følelse at du er gravid nå. Håper jeg tar feil da. Men føler rundt nyttår på deg jeg.

Krysser fingrene=)

Hei Lissy- 13pp

Først må jeg si at jeg føler med deg nå...Med at dere har prøvd så lenge. Noe sier meg at dere har vanskelig for å bli gravid. Har dere prøvd utredning hos lege? Hvis ikke så råder jeg deg til det. Men jeg føler graviditet på deg, men klarer ikke å føle noe når. Men at det kan desverre ta litt tid. Men ikke gi opp, for vips, så kan du være gravid når du minst venter det. Ønsker deg alt godt og masse lykke til.

Klem

Prøver her jeg og da....

Er midt i EL...kansje idag... =)

Så da lurer jo jeg på om det blir noen befruktning på oss i denne pp?

Er forresten født i april 1981..er tyr hvis det har noe å si... =)

Tusen takk ¤juhu¤

Hei tosofo.

Får en følelse av at du blir gravid på nyåret. Ikke langt uti, men kanskje januar/februar. Litt usikker med deg.

Men krysser fingrene vettu og håper det sitter en spire hos deg så snart som mulig.

Masse lykke til:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...