Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sant som de sier om deg, Juhujenta! Du er en solstråle!!!

Og du må være en energibombe uten like, slik som du støtter, trøster og føler på oss alle! (Du har ikke gjort det på meg enda, men plutselig en dag..)

Synes det er flott at du fikk en egen tråd, slik at ingen kommer med "sure oppstøt" om deg, pga at du er populær!

Stå på, og håper at du ikke får besøk.... ;)

Klem fra meg!

Jeg slenger meg også på denne tråden her... Litt nyfiken på hva Juhujenta evt kan føle når det gjelder meg! ;o)

Jeg er født 16.05.74 og samboer 12.10.76, og vi har vært sammen et år og er inne i vår 4pp. Har samtidig fått Pergokur av gyn som jeg går på nå, siden eggene ikke alltid popper ut. Fikk litt bivirkinger av pergo i form av heftig pms liksom, og så ser det ut til å syklusen min er blitt litt forstyrret.. Vet ikke helt om jeg har hatt el. Venter IKM 2.okt men er litt usikker på om det blir senere.

Kan du se/føle om jeg blir gravid snart?

Blir kjempeglad for svar! ;o)

Hei kjære Ugler i mosen c",)

Tusen takk for fine og varmende ord fra deg=)

Ja det var jo smart å få en egen tråd, så slipper det å bli så mye tull.

Det kan til tider bli mange som spør og da er det ikke alltid lett å få svart alle med en gang. Men prøver så godt jeg kan.

Håper snart spiren sitter hos deg. Bare stå på og tenk positivt. Det kan hjelpe mye. Ønsker deg alt godt og ta godt vare på deg selv.

Stor klem tilbake.

Hei på deg hjertebank

Vettu hva, når jeg leste igjennom det du skrev så fikk jeg en sterk følelse her med en gang at pergokuren vil hjelpe for deg. Så jeg føler at syklusen kommer seg til snart. Så jeg får en følelse av at du blir gravid rundt juletider jeg. I hvertfall så kommer EL din i gang snart.

Dette kommer til å gå bra kjære deg=)

Annonse

Hei på deg tjohoy.

Takker og neier. Bare hyggelig dette skjønner du. Men nå merker jeg at jeg er litt sliten i hodet. Så må snart ta en pause her nå.

Føler meg usikker med deg her altså. Men føler du har kjent litt stikkinger/murringer i magen. Stemmer det?

Annonse

HEISANN!!

Dette er spennende! Kan du "spå" meg?

Jeg fikk pos EL-test i dag og hadde TR sist (1. dag) 8. sept. Dette er 2 pp vår, men tror vi bomma på EL-dagen sist pp.. Så blir spennende om det klaffer denne gangen..

Vi har vært gift i 3 år. Vi har vært sammen i 8 år og er bare 22 og 25 år gamle...Tidlig ute altså!:-)

Spennende...

Hei Vita-84 2pp.

Dette blir spennende for dere. Jeg føler du kommer til å bli gravid før jul, så kanskje det er denne pp her du blir gravid. Så ha mye sex nå som du har fått positiv EL test. Det kan tyde på full klaff for dere denne mnd.

Ønsker dere masse lykke til og kos dere.

Prøver jeg også, Juhujenta! Det er utrolig hyggelig av deg å bruke så mye tid på oss!

Jeg er født 060279 og mannen min 160779. Vi har en datter på 22 mnd fra før, og er i vår 1. pp på nr 2. Har ikm i dag, men tror tr er på vei...

Førstemann satt på første forsøk, så er spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen!

Kjære Juhu..

Jeg skal ikke spørre om å bli spådd, for det har jeg jo gjort allerede i dag. Jeg vil bare henge meg på alle de andre her, og si tusen takk. Om det du gjør er vitenskapelig det kan vel diskuteres, men du holder i alle fall motet opp hos mange, og gleder oss stor. TUSEN TAKK! ønsker alt det beste for deg og dine.

Klem Mathja, fremdeles uten tr...

Hei kjære kvs79

Jeg føler at det vil ta litt mer tid denne gangen for dere nå. Ikke snakk om lang tid. Men enten litt før jul eller rett over nyttår.

Men krysser fingrene for at du kan være gravid nå.

Masse lykke til og kos dere masse med deres lille datter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...