Gå til innhold

Juhu tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill å gå til Spåforumet på DinBaby!! Det er jo derfor vi har egne forum!

Skrevet

Det er vel greit om de har en tråd hvor juhujenta spår vel??....

Skrevet

Ja! Det må jo være lov til EN tråd! Helst ikke 100.

Skrevet

sjønner ikke problemet med å han EN tråd hvis vi alle er flinke til å bruke bare denne...!! Det handler faktisk om å bli gravid.. (eller ikke) her da...

Skrevet

MEN.. som oppretter av denne tråden vil jeg IKKE ha krangling her inne!! kremt! :) her er det kardemommeby loven som gjelder!! :)

Skrevet

Alltid en eller annen som desverre blir negativt til sånt.

Syntes det var en kjempe fin idè jeg.

Skrevet

jaja men da får vi lukke øynene da.. :) ikke stikk over..du hører hjemmer her hoss oss som prøver.. :) hvis du ikke stikker over til 1.st tri da... det er VELDIG lov hihi..

de som ikke liker dine "følelser" trenger ikke å lese denne tråden..

:)

Skrevet

Jeg anbefaler dere å gå til spåforumet. Har sendt en mail til moderator om å få lagt inn et spåforum her på bim, håper det kommer!

Ingen vil klare å holde seg til en tråd...

Denne siden handler jo om å prøve... men synes det er på grensen å ha tolkeforum innpå siden..

Jeg respekterer det du holder på med, har til og med fått svar fra deg, men ser nå at det nesten kun dreier seg om spørsmål til Juhujenta på siden. Det er dumt...Beklager dersom jeg høres krass ut, men jeg ønsker dere velkomne til en egen spåside.

Skrevet

Glise,tråden har vi jo nå,så da kan vi jo bruke den i stedet for å diskutere;)

lurer på om den sitter snart..

jeg:04.05.77

han:05.01,79

takknemlig for svar!!

Skrevet

rosamille, spør meg i morgen du, for nå må jeg legge meg og klarer ikke å føle noenting siden jeg er så trøtt. Skal sove og hente inn nye energier til å føle mer. Hehe.

JEG ER HER I MORGEN JENTER.

Skrevet

hehe... dette var jo smart da... jeg lager jo 30 innlegg på samme dag, det dytter jo alle andres ned mer enn noe annet, hvis det var et argument... hehe... alle slags tråder må jo være ok... vi hadde jo de heftige sex-trådene her om dagen... da burde vi gått til sex og samliv e.l da.... blir feil, vi er jo en stor gjeng som prøver å bli gravide, uansett tema....

eller...

Skrevet

heisan..spå meg er du snill..

meg.18.03.80

han 19.03.75

Skrevet

hei juhujenta :)

hva tror du om meg, føler du noe på meg ?

Skrevet

Hallo. Har ikke vært her inne før jeg da (Bli Gravid), så jeg må jo også prøve meg.

Jeg: 160471

Han: 270564

Vi har ei datter fra før :)

Takker for svar!

Klem

Skrevet

HEI JENTER:=)

Vil bare si at det hjelper mye for meg om dere kan skrive litt om hvor i syklusen dere er, om dere har barn eller ikke fra før og hvor lenge dere har prøvd. Da kan det hende jeg klarer å føle sterkere med dere:=)

Men husk igjen, jeg er ingen spådame. Jeg kan føle ting, men kan også føle feil. Så ta dette som for morro.

Klem

Skrevet

juhujenta

jeg er født 21-03.77 , sambo 26.06.80

jeg har ei datter fra tidligere forhold

har IKM på torsdag , den 5 sept

er i 2pp

klarer du å se om det skjer noe ? gjerne denne mnd ;)

vær så snill

Skrevet

Jeg er på dag 11 i dag og venter EL når som helst;o) Har syklus på 28 dager og har ei jente på 16 mnd fra før..

Bare for morro skyld dette da;o)

Skrevet

jeg er fød 240282

han er født 210178

ingen barn fra før

prøvd i ca 6 pp

har ikm på lørdag

Skrevet

Hei Petrinemor.

Jeg føler ikke graviditet denne mnd desverre. MEN, jeg føler du blir gravid før April, rundt januar eller februar. Mulig enda før.

Så bare stå på og tenk positivt. Vips, så sitter spiren der hos deg.

Krysser fingrene:=)

Klem

Skrevet

Hei *panama*

Noe sier meg at du vil bli gravid før jul. Bare stå på å ha mye sex nå som du venter EL når som helst.

Krysser fingrene for deg. Masse lykke til=)

Klem klem

Skrevet

Oj..Takk takk;o)

JA,her står vi på som bare det..;o)

Skrevet

Da var det meg da.. Vil prøve dette jeg også..

Jeg er gift, men ingen barn (enda). Er inne i vår 4.pp og er på dag 11 i syklusen. Har IKM rundt 15.okt.

Klarer du å føle noe på meg?

Skrevet

Ai ai ai...Nå fikk jeg en skikkelig følelse av at du blir gravid denne mnd. Men samtidig litt usikker. Men at du blir snart gravid, ja det føler jeg. Føler ikke du er den som kommer til å prøve lang tid.

Så stå på nå i EL di og jeg krysser fingrene for deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...