Gå til innhold

Elastica.!!!!!! se hit litt er du snill....

Anbefalte innlegg

Har du lyst å se litt på fremtiden min??

Lura på nag kjærlighet osv.. Vil gjerne vite alt du får fram, også det negativet...

jeg er født 17.10.79

Tusen takk at du orka å ta meg å. veit at det er stor pågang her inne, synets dere gjør en kjempe innsats,, så flinke dere er.. stå på damer..

Jeg har ventet nesten 2mnd på svar, så derfor tenkte jeg nå å høre med deg... takk igjen

Ha en riktig fin kveld...

msn og mail: [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6478427-elastica-se-hit-litt-er-du-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan gjerne se på deg , men trenger litt konkrete sp.mål og helst bare noen få. Dette fordi det er så mange som spør og det kan ta meg flere timer å se alle aspekter av livet ditt..

Dersom du er i et forhold må jeg ha f.dato hans..

Klem

Da skal jeg se på deg vettu...

Ser ut som om du møter en og blir forelsket til våren igjen.

Får opp en kunstnerisk, følsom ung mann med høye idealer.

Det oppstår het musikk mellom dere og du går en romantisk tid i møte!!

Ser ut som det blir en herlig vår på deg:-)

Lykke til!!

Heia igjen du

Tusen takk ska du ha...

Så godt å lese at også jeg finner en snart..Har blitt så kresen på mannfolk jeg..Vil ikke ha en utro mann slik jeg hadde i 10 år..

En ung mann.. mener du yngre enn meg assa..hehe,, spennede da,, Jeg liker egetlig ikke for unge hell,,,,hehe,,,, spennede....

Annonse

Hehehehehe,,,

Du assa,,,,,,,,,,,,

Hvordan spår du?? Jeg spår kun i tarot kort jeg,. Kun hobby ja.. Har lagt kort for noen venner,og noen andre,...Det var masse som stemt..spennede da.. nesten skummlet.. fikk masse positive tilbake mld da... ser at det er mange synske og folk som bruker pendel..

nei nå ska jeg finne senga mi..

tusen hjertlig takk igjen,, ble veldig glad og ser mer positiv på livet nå..hehehe..kan egetlig ikke klage da.. har da friske sunne unger,men hadde vært veldig koslig med en kjæreste....................................

ha en fortsatt fin natt................

Du er en knupp.................

Jeg har både kort og pendel sammen med følelser som dukker opp:-)

Du må gjerne spå meg når du orker -jeg syntes også det er veldig spennende å se hva andre får opp.

Stoooor nattaklem -er bare glad for å kunne hjelpe!!

Du er hjertelig velkommen inn her for å spå når du får lyst!!

Ja du har my positivt foran deg også:-)

Heisann..

Joa takker for det.Ja kanskje jeg sku prøvd meg..Ser at det er mange som spør om det er gutt eller jente,når dem vil bli spådd.Det veit j ikke helt hvordan j finner ut,så da har j ikke svart på slikt..Hvordan veit mann at det gutt/jente?? I korta så ser jeg kun om personen er gravid/blir det.. Men ikke kjønn,,,, men så kan jo ikke j dette så godt hell da..Kanskje vi kun snakka på msn ??

Ja jeg kan gjerne prøve meg på deg.. Hva er din fødsel dato??Og evt din mann?? Jeg har akkurat flytta,drevet å pussa opp her å..Men nå ska jeg ha tida.. Kan ta deg når unga har lagt seg jeg..

Kan legge det lille keltiske korset, så får vi se hva vi får opp....

[email protected] mns og mail adresse..

ha en fin dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...