Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 ...jeg vil minne alle om: venil vendel dagne frigg ingva ellisiv bera vilje leikny olga ganske gode navn hvis man tar seg tid til å føle litt på hvert enkelt av dem... syns jeg da noen som vet om navn som ville passet på denne listen? jeg samler nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 kanskje en grunn til at de er glemt? neida, huff, nå var jeg slem.. bare ikke min smak. bra vi er forskjellige:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 28. september 2006 #3 Del Skrevet 28. september 2006 Ja! Helt enig med at disse er fine... Har flere av dem på egen liste... Her kommer noen fler: Brønla Svava Grid Emte Kirvil Sølva Brynja Øyonn Ambra Elea Fride Femja Isrid Liva Vivild Katla Sylva Oliva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Del Skrevet 28. september 2006 veldig flott liste! Tusen takk likte spesiellt disse: Brønla Svava Femja Vivild skal vurdere dem seriøst! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå