Gå til innhold

Heisann Twig:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om du hadde lyst å se på meg en gang til ang. graviditet og se om du får opp noe kjønn..?(du så ikke det sist..)

Jeg er blitt spådd både jente og gutt, men i dag fikk supermam opp tvillinger en av hver :-0

Er så morro å høre forskjellige meninger. F.9.sep.-68

Klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fremdeles maimåned :)

får opp sterkt jente nå :) tvillinger? oj så morro! :))

Klarer du se kjønn på meg? 28.11.80

jente på 1 år fra før

Skrevet

Det hadde jo vært artig da:-) Har 3 gutter +1 jente hehe..

Men er jo storfornøyd uansett.!

Jeg fikk opp en herlig liten prins på dere:-)

Klemz

Skrevet

mai enda? flere som har det :D :D åååh.. :) ringtesten sier jo det samme og :) jente, gutt jente :)

Da passer det med en jente til da ikke sant? siden dere bare har ei ;)

Skrevet

Ser ut som mai ,ja, men ser ikke bort fra at det kan bli litt før. Det ligger mye fruktbarhet rundt deg fra beg av nyåret:-)

Ja den ringtesten stemmer ofte syntes jeg!!

Gøy med jente da vettu -men guttene er såååå herlige så det blir flott uansett!!

Skrevet

åååh, så spennende! :)))

jobber med å komme meg ned i vekt før evt ny graviditet og, pga en hard en første gang :)

Ja, og samme svaret hver eneste gang.. det mest spesielle var at både jeg og samboeren min fikk det samme :) på han så var den VELDIG sterk.. :)

Jaaa, like herlige uansett kjønn :D

Skrevet

Er jo mannfolkene som bestemmer kjønn da..:-)

Min elskede fikk også STERKT utslag sist han prøvde... og han hadde også samme som meg og helt rett!

Håper det går bra med skjønne prinsessen din:-)

Skrevet

oj! :D stilig da.. klarer du kanskje å få opp når 3 kommer?

hans f.dato er 16.07.83 :)

Jaa, nå er hun faktisk myye bedre siden i går.. sov av seg feberen hvertfall, nå er det pappaen sin tur ;)

Skrevet

Du får ta det med en klype salt siden jeg ikke er godt vandt med å spå så langt frem, men ser ut som om nr 3 blir født i 2011. Kan se ut som på høsten.

Ja det er godt når de sover det av seg:-) Har du lagt merke til hvor øm du blir rundt hjertet når de ligger der og sover....

Får lyst til å bare susse på de ...smelt...

Skrevet

ååh.. nå fikk jeg litt ståpels selv her.. for det tallet har jeg gått å tenkt på en stund.. :)

Jaaa.. også legger hun seg over på magen med tompen i været.. sover så godt atte :) godt å være mamma altså :) gamle er dine barn?

Skrevet

De eldste er fra tidl.forhold og de minste med han jeg elsker over alt på denne jord. Han hadde ingen fra før og jeg elsker jo unger som du sikkert har forstått.De to yngste måtte vi jammen slite for å lage kan du tro, men jammen fikk vi det til. Det er nesten 4 år mell. de to yngste da -for de er på hver sin side av året.Yngste blir 3 om en uke:-)

Skrevet

ååh, den 3-4 oktober?

så artig! :D lyst på så mange barn jeg kan fø på og klare å ta vare på, så grensen hos oss er 3, kaaanskje 4 :)

Skrevet

Den 3.:-)

Ja klart man må ha økonomi og kapasitet! De store mine ser jeg ikke mye til lengre utenom måltider. Der er jeg streng hehe.. De har venner og skole og er stort sett greie unger som fremdeles kan gi moren en god klem. Trodde egentlig at det bare kom til å bli de to, da jeg ble alene...Men det var før jeg traff drømme-mannen som jeg har vært gift med i snart 8 år. Han er også min beste venn:-)

Skrevet

Hehe, ja det må man være.. man må jo ha mat og ;))

Koselig daa :D nååh.. må være herlig :)

Gode ting skjer i livet, når man egentlig minst venter det :))

Skrevet

Ja den skriver jeg under på altså! Når man aller minst forventer det!

Veldig koselig å prate med deg forresten:-)

Dersom du føler for det kan du be moaas om msn -adressen min.

Så kan vi prates på msn av og til. Vil ikke legge den ut her da...

Skrevet

Ååh, i lige måde snuppa.. der er så lett å prate med deg på en måte og :))

Det skal jeg gjøre! full forståelse for det ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...