Gå til innhold

Gidder ikke "bråk" her inne...

Anbefalte innlegg

Så da får de som har lyst å se om jeg kan føle noe gå inn på Dinbaby på spåsiden der. Blir bare kritikk ut av det. Jeg er ikke sur eller noe.

Men har så klart svart de som lurer på ting. Ikke alltid jeg er der inne, men det er jo flere enn meg som "spår".

Så håper jeg det kan forbli et hyggelig sted her for alle å være.

Vær snille mot hverandre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6478210-gidder-ikke-br%C3%A5k-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke "bråk" da...Var kanskje litt feil orbruk. Men all klaginga. Jeg kan jo forstå det, men ville bare være snill og hyggelig å svare de som har spurt meg om jeg føler noe graviditet på mange av dere.

Derfor tar vi det heller på DinBaby siden. Så når jeg er der, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Juhujenta!! Du har vært med på å spre masse positiv energi i det siste!! Det er jo ikke sikkert du behøver å flytte deg over på DinBaby, er litt tungvint å være inne på to debatter samtidig.. Kanskje det hadde gått an å lage EN egen tråd for deg her inne som alle de som vil bli "følt" på kan bruke? Da ville vi ikke fått "hundre" forskjellige tråder... Bare en tanke.. :)

Annonse

vi kan kalle den for Juhu tråden :)

du er ei solstråle av de sjelde juhujenta!! har ikke pratet så mye med deg men lest mangen av innleggene dine..

du sprer så masse varme og glede at jeg blir liksom "gld i deg" selv om jeg ikke aner hvem du er.. ikke stikk... bli her og smitt med ditt gode humør og varme vesen!

Ååååå. Det var rørende ord. Takker og neier. Er bare meg selv og er ei omtensksom jente som liker at alle skal ha det bra.

Det jeg skulle skrive er at jeg vil ikke kalle meg får en spådame og da blir det liksom litt feil å være på DinBaby spåsiden.

Så vi kan jo lage en ny tråd som dere sier. Smart.

Annonse

Du har en positiv energi som er virkelig smittsom!!! Godt vi fikk ordnet opp i det lille "problemet"! Uten heftige diskusjoner og krangler... Hadde egentlig tenkt til å legge meg for snart tre kvarter siden, men det er vanskelig når det er så mange flotte og positive jenter å skaravle med her inne... Men nå må jeg bare ta kvelden altså, hvis jeg skal klare å stå opp i morgen!!

Ha en fortreffelig natt alle sammen!!!

Nattaklem

Forslaget med en tråd var jo kjempelur:o) Da blir det i pose og sekk da!! Jeg synes det ble litt voldsomt å måtte gå flere sider tilbake for å finne nye innlegg (jeg er ikke her inne så lenge om gangen....titter bare innom i blant), og det er jo slettes ikke juhujenta sin skyld da! Hun er jo bare hyggelig og snill som svarer hun;o)

Men en egen tråd var lurt det. Og de som ikke tåler EN tråd utenom tema (eller det er jo ikke utenom tema heller da faktisk.....) selv om det finnes et forum for det har jo et problem da - det er jo ikke akkurat den eneste tråden om andre ting enn bli-gravid....

Det er jo tross alt litt koselig å prate om litt andre ting også da;o)

Ha en flott dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...