*Milla74* Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Er vi mange her inne nå tro, som venter på noe? Har IKM i dag, ikke noe tegn til tanta... Har ikke testa denne pp. Håpe-håpe!
Lessen Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 spennende da.........når skal du teste da???
*Milla74* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Vet ikke... Har litt test fobi, aner ikke hvorfor. Det er bedre å leve i håpet enn å få en negativ test... Men det blir vel til at jeg tester i morra da, hvis ikke det skjer noe i natt... Har liksom symptomer på gravid og ikke gravid...
Lessen Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 masse lykke til da... føler med deg... jeg må vente til 8.oktober......... smertefull venting.... men igjen;LYKKE TIL;)
Daisy :) Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg hraIKM nå........har hatt forferdelig vont i puppene i ca 5 dager, men det har gitt seg litt nå...hmmmmm. Tror jeg venter til lørdag, da er mannen hjemmme å vi kan teste "sammen"......blir så lei om den er negativ.
roman - human Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Jeg har ikm nå også, men har testet negativt 2 gang for noen dager siden. Regner med at tr bare er veeeldig forsinket...søren også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå