Gå til innhold

Softbag og/eller hardbag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nybegynner i barnevogn. Hva er egentlig forskjellen på hardbag og softbag, og når har man mest bruk for den ene eller den andre? Eller bør man ha begge deler?

Takk for svar... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hardbag, og trives veldig med det. Tåler kanskje mer enn en softbag...

Ser mye penere ut med hardbag og dyne enn de softbaggene.

Det er min mening!

Softbaggen kan åpnes helt og brukes som vanlig sittepose (eller hva de sier)...

Skrevet

Jeg syns også det er penest med hardbag. Men vi har kjøpt softbag, fikk anbefalt det fordi vi får vinterbarn, og de sa på butikken at softbagen var mye lunere og mer isolert enn hardbagen. Også er den lettere å bære med seg, hvis man bor i blokk f.eks. Men det er vel smak og behag. Softbagen kan man ta ut platen i bunn og sideplatene slik at det blir en pose også..

Skrevet

men det blir jo ganske lundt i en hard bag også med liten pose, dyne og ulteppe også.. og som regel når det snør har du jo på det treket som følger med vogna og det er jo vindtett

Skrevet

Vi har valgt hardbag (duobag) også denne gangen...synes det er myyyye penere og "lunere"..synes dyne osv ligger bedre oppi der også når bagen har stive vegger.. I tillegg brukte vi bagnett den første mnd til tulla da hun var så liten, og da måtte vi jo ha hard.

Skrevet

Jeg valgte hardbag, fordi den er mye penere. Og fordi babyen den første tiden sov veldig mye i bagen, hadde ikke følt det like trygt med myke kanter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...