Gå til innhold

Trodde jeg skulle føde her om dagen...

Anbefalte innlegg

Heihei, lenge siden sist. Har vært uten nett i flere måneder, så det er deilig å være tilbake :-)

Det har kommet så mange nye her... men jeg håper det er noen som husker meg :-)

Vil bare fortelle om min værste natt så langt i svangerskapet.

Jeg hadde nettopp langt meg og plutselig fikk jeg noen voldsomme magesmerter. Det var akkurat som skikkelige rier og de kom med raskere og raskere mellomrom over en lang tid. Jeg hadde så vondt og var sikker på at NÅ kom jeg til å føde min nydelige lille jente, alt for tidlig... uke 28+5. Jeg var skikkelig bekymret og vi var klare til å dra til KK. Heldigvis ga smertene seg, men denne hendelsen satte virkelig et støkk i meg. Jeg har ofte kynnere og jeg visste at dette var noe helt annet.

Var hos jordmor dagen etter og alt så bra ut. Hun fortalte at man kan få rier under svangerskapet, men ikke FØDSELSrier...

Er det noen andre som har opplevd noe lignende?

PS. Har jeg gått glipp av mange Bergenstreff?

Fortsetter under...

hei

velkommen tilbake.

det var en skummel opplevelse du hadde.

bra at det ikke skjedde noe mer enn det. du skal jo helst holde deg til desember.

jeg har ikke opplevd noe sånt, å hvis det hadde skjedd,så hadde jeg nok vært like redd som deg.

lykke til.

Hei! Jeg hadde faktisk samma i går kveld/natt... Det var ikke gøy nei, og jeg var på nippet til å ringe til føden.., men drøyde og drøyde, hadde masse sånt i forrige sv.skap, bare ikke så tidlig som nå ( 27/28), så det gav seg. Men er skikkelig kvalm og spydde i går og føler meg "klæin" så kanskje det er noe som herjer i kroppen min som satte dette igang. Dette svangerskapet har jeg lite kynnere, sist hadde jeg MASSE, men de som kommer nå er mer enn ubehagelige, på grensen til vonde..så jeg liker ikke dette helt. Åssen går det med deg? Merket noe mer? Var du kvalm?

Heia *Julebebi*

Nå går det heldigvis bedre med meg, har ikke hatt flere "marerittnetter". Jeg har ikke vært noe kvalm, men hele fordøyelsesystemet mitt er helt på trynet for tiden. Håper du også slipper flere slike vonde opplevelser, man blir jo så bekymret :(

Jeg er vel gjerne litt paranoid av meg. Leser alt som er av bøker; også triste og tragiske ting om hva som kan skje i svangerskapet. Mannen min synes jeg er en fjolle som leser slike ting når jeg vet jeg henger meg sånn opp i alt negativt. Selvpining er det vel det kalles...

Skulle tro at jeg i dette svangerskapet ville være litt mer "laid back" og ta det mer med ro, men nei da... -Er sikker på at babien er syk og at noe fatalt skjer under fødsel... osv. osv.

Jaja, forhåpentligvis går det greit med oss alle :)

Lykke til videre alle sammen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...