SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Må berre skryte kor god sørvis jeg har fått med simo. Kjøpte simo kombi vogn 613 og kalesja var bølgete opp på og sømmen traff ikkje bøylene så fikk med hold i saken med simo. Dei skulle sy ny kalesje til vogna og måtte vente i ca 3 mnd på den. 3 mnd gjekk og kontakt simo og der fikk jeg vete at fargen er ikkje og oppdrive. Så jeg skulle få heilt ny vogn og skal levere inn vogna men ikkje understellet som er vendbart. Så mandag skal jeg levere vogna og bestille ny farge kan velge mellom 5 farger og simo betaler gitt. Men har eit problem har kjøpt meg tvillingtrille for det er 14 mnd imellom mine 2 barn. Så har ikkje brukt for den simo vogna. Hadde tenkt på barn igjen om 2 år. Så no har jeg 3 vogner i huset simo, brio og musty. Vurderer og selge simo vogna. Så neste gang blir det Simo vogn.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Si fra her om du skal selge den :-)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Skal få svar i morgon om vi selger den.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg må nevne at understellert er brukt i 6 mnd og er vendbart handtak. Den fargen det står om er 6003 og 5851 som jeg har sport om. Kortid jeg får vogna er fra 2 til 3 uker fikk jeg vite. Stelleveske får jeg og ny. Myggnetting og regntrekk følger med. Pris 4000 kr og frakt inkludert i prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå