Gå til innhold

Nytt treff for juli-barna i Oslo onsdag 4/10...


-carina-

Anbefalte innlegg

Takk for atter et koselig treff i dag!

Vi møtes igjen neste onsdag (4/10) klokka 11...

 

Noen som har ønsker om møtested?

Jeg kan godt invitere hjem til meg... :o)

 

Er det noen der ute som ikke har vært med på treff før?

Hjertlig velkommen til å bli med på treff neste uke! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir gjerne med neste gang siden jeg ikke fikk vært med i dag. Har dere lyst å komme til meg denne gangen selv om jeg har en vilter to åring? Er ikke så lett for meg å komme meg noe sted med denne energibunten, hadde vært koselig å få truffet dere andre igjen. Venter i spenning på barnehageplass, ting blir så mye enklere når hun bare kommer seg i barnehagen på dagtid:-)

Forstår om dere heller vil på kafe eller trille en tur, jeg kan bli med når hun er i barnehage eller har barnevakt altså:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i alle fall det er veldig koselig om vi møtes hos deg neste uke! Har du anledning til å maile oss en veibeskrivelse? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med neste gang jeg:-) regner med at jeg er i form igjen da!

Synes det er koselig hvis det blir hos Hilde! kort vei for meg da, hihi:-P

 

gleder meg til treff igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket til dere som var hos meg i går. Det var veldig trivelig :)

 

Jeg vil gjerne komme til deg, Hilde. Synes det er koselig at vi treffes hjemme hos hverandre. Fint om du kan maile meg adressen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere,

 

tusen takk for koselig treff hos deg Hilde A, gleder meg til neste treff og vil gjerne komme en tur til deg Hilde M. Tror muligens jeg må ta med min 3-åring så da kan jo de to leke sammen :=)

 

Sender deg en mail !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det treff i dag, mon tro?

Sendte deg mail, Hilde M, men har ikke fått noe svar...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det det ble treff!

Karsten er forkjølet, så jeg holdt meg hjemme i dag. Han er litt sutrete stakkars liten... Men sendte melding til Kosemoms, og hun var da på vei...

 

Det skjedde vel kanskje en liten glipp... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg sendte deg mail Hilde A, spurte i mailen om du skulle kjøre eller ta kollektivt, la igjen nr mitt der og. Rart den ikke kom frem, fikk leveringsbekreftelse på hotmailen min. Det var kjempe synd, beklager det! Lurte på hvor det ble av deg i dag, synd du ikke fikk mailen! Kanskje man skulle ha nr til hverandre i tillegg så ikke det skjer igjen, det var veldig synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :)

 

så rart....jeg har saumfart innboksen min for å dobbeltsjekke, men har ikke mottatt mailen. Det var synd ja, men ikke tenk mer på det..... :) Vi får ta det igjen til uken :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...