lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 ..føler seg fryktelig sliten, og veldig dårlig form?? Er selv 8 dager over termin. Er kjempetrøtt hele dagen, og veldig klar og sliten, orker ingenting. Føles nesten som jeg holder på å få influensa. Stiv i nakken, og vondt i hodet.. Er det vanlig og føle seg slik når man har kommet så langt?? Blir litt urolig, tenker at det kanskje er fordi det er noe med babyen..
Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 er du førstegangs? I såfall synes jeg du skal be legen din sjekke deg ekstra nøye for sv.skapsforgiftning, dette er ganske vanlig å få som førstegangsfødene og overtidig...kan være grunn til å sette deg i gang. jeg fikk det sist og kjenner igjen det du beskriver...denne gangen er jeg derimot i toppform....
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Ja, er førstegangs ja.. Nå ble jeg litt bekymret. Men får ringe i morgen tidlig, hvis jeg føler meg likedan da.. Takk for svar i allefall!
bollenr3 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 jeg føler meg også veldig sliten og trøtt. har ikke vondt i hodet, men sliter med kvalme i tillegg... jordnmor sa til meg at det var viktig å være obs på hodeverk(kunne tyde på sv.skaps forg.)... så jeg synes du skal ta en telefon til jordmor i morra, for sikkerhetsskyld:) sansynlig vis er det bare det at du er sliten av det å gå gravid, men det er godt å være på den sikre siden likevell!! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå