Gå til innhold

Noen av dere som har menssmerter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har menssmerter i korsryggen og litt oppover, men tenker som så at det sikkert bare er bekkenløsningen som gjør det. Men når jeg tenker meg om har jeg fått litt kraftigere kynnere og mer vondt i hele magen også, og skal ikke til kontroll igjen før fredag 13. Blir nok å se an noen dager til, hvis det ikke blir værre.

Jobber på sykehuset, så mulig jeg bare går ned på føden eller noe og bare slår av en liten prat bare for å roe meg selv ned =)

Lykke til i alle fall da. Vi får krysse fingrene for at det ikke er noe galt

jeg har også begynt å få menssmerter. begynte for 2-3 dager siden. er 31+4 idag..

og det sitter oppfør "musa" og går i korsryggen.

har hatt kraftige kynnere siden uke 20. ca i uke 26 var de veldig kraftige å regelmessige. fikk beskjed om å ta det med ro og ringe vist det blir verre.. uke 28-29, kvalm og magevondt. og nå uke 30 menssmerter, som går ut i korsryggen..

spent på om han bestemmer seg for å komme ut???? kan nesten virke sånn..

Huff,høres ikke nå særlig ut...

Jeg er kvalm hver morgen, har hodepine og de menssmertene ,som sitter rundt hele magen og litt i korsryggen...har bekkenløsning,vet ikke om d har noe sammenheng..hun er jo like aktiv som før,sparker å koser seg.. er 29+4 i dag, så jeg vil ikke at lille frøkna skal komme ut enda...:)

Hvis menssmertene kommer tilbake i dag,så ringer jeg jordmor..

Annonse

Har ikke hatt noe vondt enda i dag..Litt betryggende at det er flere av dere som å har d samme..

Vesla sparker som en propell,så d tyder jo på at hun har d bra :)

Nå holder jeg på å vasker babyklær,godt å få tankene over på noe annet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...