tuppen84 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 tenker jeg snart må kjøpe det inn. Men hva trenger jeg egentlig?
Tiddelidu Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Masse kluter. 3 stk på Princess til 10 kr. Kjøpte ti nye pakker i dag, får visst ikke nok . Badeolje, zink (eller annen salve mot sår stump), badetermometer. En del håndklær til å ha på stellematta. Gutten min tisser alltid når han får av seg bleia og da må som regel håndkledet byttes. Bleier, newborn. Dette har jeg klart meg med i tre uker.
Månetoppen Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 I tillegg til det som blir sagt ovenfor, hadde jeg sist gang veldig god nytte av Mesoft kompressorer som man får kjøpt på apoteket. Dette er små, myke kompressorer som man kan bruke som engangskluter. Hadde ikke så lyst til å bruke våtservietter på den lille stumpen, samt at det blir jo en del kluter til vask uansett. Hadde bare en krem til stumpen og det var Inotyol (tror det staves slik). Fikk anbefalt denne på helsestasjonen. Sår rumpe ble bra umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå