Gå til innhold

Dårlig stemning i bhg

Anbefalte innlegg

Heldigvis er jenta vår blid og trivelig av natur. For skulle hun ha blitt påvirka av de sure trynene til de som har henne om dagen ja så hadde det jammen blitt trivlige tider her!

Makan til sure kjerringer skal en lete lenge etter. det har toppet seg synes jeg. Trist at det er sånn. Jeg jobber selv i bhg og er sliten til tider. Vi har mange barn med adferdsvansker på vår avd og de sliter meg mye ut både fysisk og psykisk. men jeg prøver da å være blid alikevel....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6477020-d%C3%A5rlig-stemning-i-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da..ikke særlig. Vi som jobber i bhg er jo bare mennesker, og kan ha dårlige dager...men det skal da ikke gå utover barna..

det har så mye å si for både voksne å barn at man har en god tone!!

Jeg syns du skal ta det opp med de det gjelder.

De gjør noe dumt ved å være så sure!! Er man positive til barna får man såååå mye tilbake. Mest takknemlige jobben som finns spør du meg!!

fam bhg eier.

Enig i at å jobbe i barnehage er verdens mest takknemlige jobb. Man får så utrolig mye tilbake. Hvis man ikke klarer å ta det inn over seg og bare er sur og grinete så bør man finne seg en annen jobb. Jeg ville tatt det opp hvis jeg var deg. Og om du føler det vanskelig så skriv et brev. Det er ofte letter å utrykke seg skriftlig. Jeg ville ikke tatt det direkte med den eller de det gjelder for det kan gjøre at de får et mer anstrengt forholdt til deg og ditt barn. Jeg mener, hvis de fra før er sure og grinete, så blir det vel neppe bedre hvis de får høre det direkte fra foreldrene. Kanskje du kan snakke med styrer? Eller du kan flytte barnet til oss, for vi elsker jobben vår og er blide og fornøyde når vi er på jobb ;o) Lykke til i allefall!! Få bukt med suretrynene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...