Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg venter mitt første barn, har fått ultralydtermin 1. november. Jeg er født 240984, forloveden min 021276. Jeg lurer på om du kan se noe om hvordan fødselen blir? Kommer jeg til å gå over tiden, eller kommer babyen før? Kan du se hvilket kjønn det er? Blir h*n stor/ liten?

Vennlig hilsen June:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6476622-vil-bli-sp%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei june22

Nå er ikke tall oog dato min sterke side, så er du advart;)

hmmm...liker ikke å si dette, men får opp tallet 12?? Håper det ikke blir overtid hos deg...

Får sterk jentefølelse, og bildet likner mest på jente, ja... Spørs om ikke det er det du bærer! Ser en nokså passe stor baby, muligens rundt 3,5 kg. Enser at du sånn underveis i fødslene blir litt overveldeldet over kreftene som er i sving, og at du ikke får skikkelig summet deg før det er over.. Du blir kanskje litt overrumplet på et vis:) Men nå er du da advart, kanskje? Men fødselen ser ut til å gå helt etter boka, både du og den lille får det fint:)

Lykke til - så heldige dere er!!! *klem*

Detaljerte tidsangivelser er jeg altså ikke så god på, men får opp både natt og dag, men ikke så lenge som et døgn...men som førstegangsfødende er det vel ikke uvanlig at fødselen varer mellom 12-20 timer.

Annonse

hei igjen

Ja, som sagt er ikke tall min sterke side, men det kan jo være 12 okt?? Men det virker kanksje litt tidlig, da..

Men dog. Med datteren vår hadde jeg ulterm 18 nov, og egen termin 15 nov..hun kom 30.okt.. Så klart det er mulig!

Hadde sikkert vært greit å "bli ferdig" sant??

Hade vært kjempegreit! hehe jeg holder en fing på den 12.oktober:) Føler meg klar og, magen er hard hele tiden, han ligger med hodet på rett plass, bekkenet verker og jeg er sliten og lei.... Kommer han 12. oktober så er det jo bare ca to uker før termin, det er jo normalt....:)

Om du kan se noe om min psykiske helse etter fødselen? Har vært lettere deprimert stort sestt hele svangerskapet, og håper så inderlig det går over etter fødselen! Da vil jeg jo være frisk og opplagt og nyte gutten min :)

Annonse

Hei Chanelle2 eller noen andre som kan spå meg!

Jeg er litt bekymret.. Har hatt mye vondt i det siste, helt nede i underlivet, i ryggen og i magen. Kjenner mye liv altså, så tror ikke det er noe sånn gale. Men jeg lurer litt på hva som skjer...? Noen som kan se noe? Såvidt jeg klarer å gå til tider, får ikke sove, klarer nesten ikke komme meg ut av sengen....

Kynnerene har også trappet sinnsykt opp, og de er ganske ubehagelige til tider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...