Gå til innhold

Skal ikke magen vokse snart??!!! (15+3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner magen å vokse egentlig!?!? Skjønner at det er veldig individuelt, men er det mulig å være 3 1/2 mnd på vei og bare en bitteliten kul?!?! Følte at magen var mye større for 2-3 uker siden, men kan det bare ha vært luft??! Bli jo litt bekymret...da magen ikke vokser og ikke kan kjenne no :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror at det er veldig individuelt i forhold til når magen vokser og vises, og når du kan kjenne de første bevegelsene til fosteret. første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før jeg var i uke 22-23. da først måtte jeg bytte ut mine vanlige bukser. jeg sa heller ingenting på jobb før det, og ingen så det heller.

Skrevet

Hm, det var beroligende! Har heller ikke sagt noe på jobben og ingen som mistenker noe heller (tror jeg da hi,hi). Har fått kurs på jobben som varer til 03mars og jeg har termin 19.03...så vil vente så lenge jeg kan før sier noe(",)

Skrevet

min ble ikke synlig før jeg var rundt uke 18.19...

Skrevet

Jeg er uke 19 og magen min begynte ikke å vokse litt før i forrige uke. Det kommer nok :-)

Skrevet

Jeg er 14+5 og har ikke en gang en lite kul. I mitt forrige svangerskap var jeg 5 mnd på vei før jeg fikk en liten kul, og da var det bare jeg som så at jeg var gravid. Vær glad du ikke har fått mage enda, den kommer når den skal. Ventetida blir lang nok likevel,om du ikke skal se høygravid ut 3 mnd før termin. Dessuten er alt mye enklere med liten mage.

Skrevet

visst du er 1 gangs er det veldig tidlig å få mage allerede nå. Kommer vel rundt uke 20 +/-. Med førstemann fikk jeg skikkelig kul først i uke 25. Denne gangen kom den i uke 13 *skrike*

Skrevet

Første svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var 5 mnd på vei. Da sa det bare poff så var den der.

Denne gangen har jeg stooor mage allerede. Dette svangerskapet kommer til å bli laaangt..

Magen kommer, ikke vær redd for det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...