Skilpadden Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Har sittet og bladd igjennom navne-leksikonet på mammanett, og finner ingen navn jeg virkelig liker. Vi er enige om guttenavnet, men er ikke enige om et jentenavn. Hjelp.....
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 vi sliter også med jente navn vis det blir jente... har kasper(18mnd) fra før
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Vi har samme problem, bare at det er guttenavnet vi ikke finner noe på. Jentenavnet er i boks, men guttenavnet..... Nei... Er ingen jeg liker. :/
2_TETTE Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Ååååå, akkurat som jeg har det:( Er s¨å kjedelig..vil jo at babyen skal få et fint navn og noe som ikke alle andre heter. Har en sønn som heter Julian på ett år, og så vet vi ikke hva vi får. Men jentenavn klarer vi nok å finne. Men guttenavn??????????? Neeei... Mannen min (og maaaange venner) liker David og folk sier det passer til Julian, men jeg vet ikke om det passer for meg å ha en sønn som heter David...hva syntes dere? Jeg har tenkt litt på Benjamin, men vet ikke helt...vil gjerne ha tips jeg. Ups skrev litt langt men..
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Sambo har også tenkt på David, men som du sier her, jeg tror ikke jeg kan ha en sønn som heter det. Blir bare rart! Men navnet er jo fint. Jeg synes da faktisk at Benjamin er bedre en David, men det er jo smak og behag. =)
2_TETTE Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Takk for svar på det:) Syntes også Benjamin er finere. Men vet ikke om det er det fineste:) Ååå, er så vanskelig det her altså... Er det flere navn dere har tenkt på?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Hva med Patrick? Patrick og Julian ??
Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 er så enig med deg... sitter å blar gjennom alt av navnbøker om dagen jeg også... men til ingen nytte... finner ingen jeg liker sånn kjempe godt. Guttenavn det er i boks, eller der har jeg iallefall noen navn jeg liker veldig godt, men jentenvan.... nei der er jeg helt blank.. hehe:) får nesten håpe det blir en gutt, for da fårn iallefall ettnavn... hehe;) lykke til iallefall.. vi finner nok et fint navn den dagen vi ser ungen:)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Ja, har tenkt på Lukas og Isak også... Men igjen, for meg så passer det ikke.... Vet ikke hvorfor... Johannes er jo et fint navn, men vi kan ikke kalle det, da broren til sambo har kalt sønnen det. :/ hehe...
2_TETTE Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Patrick,ja det er jo ok, men har litt dårlig vibber av det navnet fra tidligere.... Lukas syntes jeg er fint men det heter sønnen til noen vi kjenner. Daniel er nydelig men det heter halvbroren min. Isak heter sønnen til kollegaen min...osv...Er sååååååå vanskelig. Johannes er egentlig veldig fint ja,et bra alternativ. Av jentenavn har vi: Catalina og Maya Liker dere dem? Noen flere forslag?
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Heisann, ville bare si at jeg tror halvbroren din blir kjempeglad om du kaller sønnen din det samme som han,slike ting pleier å knytte folk enda tettere sammen. Det er jo bare et pluss synes jeg. Ellers har du jo Mathias ...
2_TETTE Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 Jaa, kanskje det....kan jo spørre han om han syntes det er dumt... Vi har jo forskjellige etternavn såå. Mathias heter den andre halvbroren min:) og sønnen til ei jeg kjenner.. Men tusen takk for forslag... Hittil har jeg skrevet Johannes og Daniel over på lista mi. Godt å få litt hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå