Gå til innhold

har noe meget trist og fortelle...(litt langt men plis les)

Anbefalte innlegg

jeg kommer dessverre ikke til og være her lenger, for i 2 dager har jeg blitt mishandlet sterkt fysisk av min samboer....

han har blant annet knekt stor tåa mi, samtidig som han tråkket på den 2 ganger med hælen sin rett etterpå.... kastet meg i bakken og drevet med psykisk terrosr over en lang periode...så sitter her med gips, blå merker over hele kroppen, hoven i ansiktet og han tok kvelertak på meg og slo pusten ut av meg flere ganger.... jeg kommer til og ha smerter i benet/tåa i inntil 12 mnd....

har gått ned 6 kg på disse dagene og grunnen til at jeg sier dette er for og fortelle alle dere jenter der ute at hvis man blir utsatt for vold av sin mann en gang, IKKE gå tilbake til han.... han kan si det aldri mer skal skje, men han har holdt meg fanget i 2 dager og gjort det hqan lovte han aldri mer skulle gjøre....

jeg har vært hos legevakta og fått konstantert alle skader, og hos politiet... han er anmeldt og jeg har dattern min har flyttet hjem til mine foreldre...

min nå x samboer har nå stikki fra fylket fordi han allerede har en samf.straff på seg noe som tilsier at han blir puttet inn så fort politiet finner han...

han har anmeldt meg for bitt skader og kniv stikking da... kniv stikkingen er bare piss, han skrapte seg selv med knivpå en tattovering han har av navnet til x dama si og bitt skadene kommer av at når han sattt opp på meg og kvelte meg var det eneste måte og prve og få han til og slutte... og når han reiste seg opp sparket jeg han mellom bena for og prøve og få stukket av... men det gikk ikke så han sparket alt han kunne mellom bena mine....

dette er ikke ment som syte innlegg måtte bare ha noen og dele dette med og gi en advarsel om at ALDRI gå tilbake til en mann som har slått engang... LOV MEG DET JENTER!!!...

ønsker dere alle lykke til og takk for den fine tiden her inne... kommer til og savne dere masse....

Fortsetter under...

Å herregud veronica! Så utrolig trist! Det er veldig godt å høre at du er så sterk at du klarer å komme deg vekk fra en sånn mann!

Jeg ønsker deg alt godt fremover og håper du kommer deg fort igjen!

Masse lykke til i fremtiden!

Stor klem fra meg

åh,herregud..Aner ikke hva jeg skal si,annet enn GODT DU HAR KOMMET DEG BORT!!!

Hadde en mann gjort noe sånnt mot meg så hadde han aldri fått tatt i meg noensinne igjen!

trøsteklem til deg

Huff kjære deg! Så sterk og flink du er som har kome deg vekk (det er jo som du seier ikkje enkelt!) Vi er stolte av deg, og håper du får komme deg att! God betring og masselykketil vidare, og kanskje du kjem tilbake ein gong, og då er du hjarteleg velkomen!

Mange varme klemmar

¤----(",)----¤

Annonse

Jeg finner ikke ord... Godt du har kommet deg ut av det!! Har tenkt på deg, merket at du ikke har vært her inne på flere dager. Vi var jo i samma IKM-uka. Lykke til videre og håper alt ordner seg for deg!!

KJEMPETRØSTEKLEM

Jeg har ikke ord!

Håper bare du er sterk nok nå til å forlate samboeren din. Mange klarer ikke å forlate gutta likevel når det kommer til stykket. Og bedre blir det ihvertfall ikke i et sånt forhold om man får barn! Håper alt ordner seg for deg og din datter. Helt målløs enda jeg. Håper du har sterke venner som stiller opp for deg. Hold deg sterk, og tenk på hva som er best for deg og datteren din. Det er lys i tunnelen. Lykke til veronica!

huffameg, kjenner jeg sitter med klump i magen!! Dette hørtes grusomt ut. men jeg syns det er utrolig flott at du har kommet deg bort fra han, og er fast bestemt på å ikke dra tilbake til han.

Dette klarer du! Nå må du ta vare på deg selv og datteren din.. Håper du har mange rundt deg som hjelper deg..

Mange gode klemmer..

Huff, dette var en forferdelig trist historie... :( Du må være veldig tøff som forteller din historie, og syns det er VELDIG bra gjort at du har anmeldt han og kommet deg unna.. Er ett utsagn som sier at har de slått en gang, så slår de igjen..

Har ei venninne i samme situasjon, som hadde skaffet seg leilighet og flyttet ut... i TRE dager før hun var tilbake hos han.. Og nå er han akkurat den samme igjen... De har to barn sammen... Vi er mange som har prøvd å hjelpe henne med å komme seg unna.. Men hun vil ikke, han kjøper henne rett og slett...

MASSE LYKKE TIL!!! HÅPER DE LÅSER X`N DIN INNE!!

tusen takk jenter... setter utrolig stor pris på støtten deres herfra... jeg lover at jeg aldri skal tilbake til han.. håper politiet finner han...

nå er det dattern min som betyr noe og jeg trenger tid på og bygge opp hele meg igjen....

all hjertens takk for alt dere har gjort for meg...

føler nesten jeg er bltt litt glad i dere alle sammen.. stor klem fra en som er utrlig lei seg..

Annonse

Nå blir ord fattige, dette var litt av en historie... en historie man ikke unner noen å oppleve!

Du høres ut som en sterk jente, og det er bra. Ikke glem å ta vare på deg selv, og for alt i verden: ikke gå tilbake til han noen gang!

Vet ikke hva mer jeg skal si, sender en god trøsteklem!

Du høres til å ha bein i nesa, Veronica. Så stå på. Bruk din ex som en positiv erfaring ! -Nemlig at du har lært og vokst på den. Et avsluttet kapittel. Når du har bestemt deg for at du og datteren din går videre uten ham - da har du begynt på et nytt kapittel, og viser ham og verden at "JAMMEN KLARER JEG DETTE: Jeg er tøff og har bein i nesa!"

Stå på, jeg støtter deg. :0)

Uff så trist! Så bra at du har kommet deg vekk fra han. Det høres ut som du er ganske tøff. Ønsker deg lykke til og ta vare på deg selv og lille jenta di, fordi det er det viktigste i livet ditt nå!

Kjære kjære kjære deg,

Så godt du kom deg bort.... hold deg og lille prinsessen din LAAANGGT unna, når han tar deg, så gud vet hva han kan finne på med henne....

ta vare på deg selv vennen og lykke til.

STOR KLEM!!!!

Må bare komme med en støtte erklæring jeg og !

Dette var utrolig tøft å lese - men desverre ikke et enestående tilfelle!

Blir utrolig glad for at du viser den styrken at du har tatt datra di vekk derfra. Alt for mange mødre som gir voldelige samboere - bare eeeen sjanse til...

Ta godt vare på deg selv, du er mer verd enn dette, og fortjener et godt liv for deg og datra di !!!

Behold tanken om at dette er hans problem - ikke ditt!!!

Lykke til videre !

Klem,

uffamei det var trist å høre..... hvordan går det med deg? håper du får ut alle følelsene.... bli sint... bli lei deg... skrik og gråt... få det ut!!!!!!!! så blir du fortere ferdig med det.... og vær stolt over at du er så stark som du er... du kom deg bort!!

Trøsteklem og lykke til!

Hei, har savnet deg her inne noen dager.. Dette var forferdelig trist å lese, føler med deg. Men er uendelig glad for at du fant styrke til å komme deg ut av forholdet..

Håper alt ordner seg :) Tenker på deg :`)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...