Gå til innhold

Uvi? (urinveisinfeksjon)...eller hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei..smertene mine gir sg ikke.....syns det er vanskelig å forklare hvordan vondt og ekkelt d er...

Det presser i nedre del /mellom magen og underlivet konstant...kjennes ut som noe er hovent der inne...og presser på... Men det svir IKKE når jeg tisser.føles ikke ut som d har noe med urinrøret å gjøre i hele tatt..er bare en lettelse å få tømt blæra for da presser det ikke sånnt....Det er altså ikke blærekattar..for å får tømt blæra uten at d e nå spes vondt..men d e vondt når æ presse...og bevege mæ......og som

KJennes heller ikke ut som mensmurring....eller?...sukk....

Syns det er noe hele tiden..så kan ikke flyge til legen heller....kan noen si meg at dette er normalt? hehehhe..neida..bare tuller...

men har noen en ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva det er hvis du ikke har UVI. Hvis du må på do hvert 3dje minutt og det kun kommer noen dråper så er det Blærekatarr/UVI. Kan du ikke titte inn på lommelegen.no?

Skrevet

Vet du at du ikke er gravid eller? For jeg har hatt en slags stølhet nederst i magen(rett over skambeinet på en måte) de tre gangene jeg har vært gravid. Har skrevet dagbok alle gangene og jeg vet at dette var noe jeg merket i det jeg testet positivt:-)

Men det var jo ikke direkte vondt da, men føltes som stølhet på en måte...

Skrevet

Nei har helt vanlig tissing og andre veien...ikke noe i veien med...

Skrevet

Nei jeg vet jo ikke d...ble i såfall befrukta søndag/mandag...men da er d jo litt tidlig med sympt...

Kjennes ut som stølhet meste av tiden..men plutsliug så presser d på..og d blir rett og slett vondt....så gir d seg litt igjen....er værre om jeg har full blære...

Skrevet

Det høres jo litt tidlig ut ja, men det kan jo hende. Jeg kjente nok ikke etter noen symptomer før det var rundt 3dager til IKM tror jeg. Kanskje 4dager før... Men jeg kjente det iallefall før IKM, for jeg har aldri klart å vente til den dagen med å teste... hi, hi.

Men du er jo sikkert rundt 10dager+- før IKM nå du...?!? Men hvem vet:-) En annen ting jeg merket tidlig ved iallefall 2av svangerskapene var hyppige tissepauser...

Så kanskje jeg gir deg noen forhåpninger nå:-) Håper dette er gode tegn for deg. For å si det sånn; hvis du nå ikke pleier å våkne av at du må på do, og plutselig en natt gjør det. Da hadde iallefall jeg vært veldig positiv!!!

Så spennende å se. Masse lykke til!!!

Klem

Skrevet

Er vant med å opp å gå på do om natten jeg..har vært d siden jeg slutta på pillen merkelig nok..hehe....men men...

farsken...lei av å ha vondt nå...tror ikke jeg er gravid egentlig..:( klarer ikke ha troen på det nei..i tillegg er jeg overtroisk..og har blitt spådd av 3 forskjellige i dag...des/jan...så....:(

Skrevet

Jeg har hatt noe lignene når TR skulle komme. a hadde jeg vondt i øverst i magen..

da fant jeg ut at det beste var og sitte ned med litt press på magen.,.

Var det du som skrev tidligere at du måtte legge deg strekk ut en stund så gikk smertene bort???

Skrevet

Jeg har ikke vondt øverst i magen....nederst på venstre siden...er aboslutt ikke menssmerter...d vet jeg med 100% sikkerhet:) Jeg hadde el i helga....og menssmerter er jeg godt kjent med..d er ikke d...

Det var nok ikke meg som skreiv d nei....

ingenting som fungerer på dette...

Skrevet

Hm, jeg har også holdt på sånn en ukes tid nå.

Tok sånn UVi test (strips) men den slo ikke ut.

Snakket med en jordmor i dag, og det er visst noen som kjenner detta festegreiene bedre enn andre.

Hun sa det var en mulighet.

For klarer liksom ikke navngi detta. Ligner veldig på sånn før mensen ondt, men er jo ikke det heller.

stikker, prikker, murrer og styrer på.

Kvalmen har sitti døgnet rundt i et par dager og.

Får vel sjekke med en test tenker jeg.

Men er bare så utrolig trist å få negativt resultat.

*Dra det ut i dt lengste*

Skrevet

mitt sitter også nede på venstre sida.

*smittevondt detta*

Hvis jeg er gravid så blei jeg befrukta for 9 dager siden jeg da.

Men er lov å håpe!!

*krysser fingrene så det nesten gjør ondt her*

Skrevet

Føler meg liksom ikke gravid heller skjønner du...og er ikke kvalm...d vil si..har ikke matlyst men d er pga av influensa..

Det stikker og er ømt...akkurat som noe er hovent inni der....:( vil at d skal gå over nåååååååååååååååååååååååååå

Skrevet

kjenner følelsen,

men er ikke så rart hvis du ikke merker noen andre symptomer.

Egget bruker jo en uke på ferden ned og for å feste seg,

og det er jo først da du føler alt detta andre.

Så sant ikke mensen er kommet så er det ALLTID håp :) :)

Men er nesten skummelt når det skjer ting med kroppen der nede som man ikke skjønner noe av. Ikke kjenner man igjen ubehaget eller noe.

Men har også lest at det faktisk er vanlig å få vanncyster rundt EL, det kan jo være en forklaring.

Er ikke farlig, og det er visstnok noe mange kvinner/ jenter produserer rimelig ofte.

Jeg skal å snakke med legen min hvis ikke dette gir seg innen helgen er over.

Du burde kanskje gjøre det samme.

Høres absolutt ikke ut som UVI.

Er jo greit å få sjekket det. Når man er prøvere så skal man jo være veldig obs på hva som skjer med kroppen, og legene er vant til at vi kommer rennende ;)

Skrevet

hehehe..du har nok rett..men huff..drittlei leger..vl ikke til legen..sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...