Gå til innhold

Har dere funnet på navn jenter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 uker igjen på meg også... :)

Har gutt i magen, har følgende favoritter:

Leandro

Bastian

Vi har spansk etternavn, så da må det bli utenlandsk navn :)

Har en Benjamin og ei Marielle fra før, så synes favorittene våre passer bar til navnene, eneste ulempen er at nevøen min heter Sebastian, men skal jeg bry meg om det om vi kaller han Bastian?

Eller er det for likt? Hva synes dere om navnene?

:)

Hei!

Her venter vi på en liten gutt. Tror kanskje navnet blir HÅVARD. Vi har en gutt på ca 18 mnd. fra før som heter Sondre. I dag er det 115 dager igjen til termin (17 uker), og jeg synes så langt tiden har gått fort. Er nettopp blitt 50% sykemeldt (jobber annenhver dag) fordi jeg er så trøtt/sliten. Har heldigvis vært fri fra andre plager i svangerskapet, så jeg har jobbet 100% frem til nå. Magen vokser bra, ligger rett under normalen på S/F-kurven.

Annonse

Her i huset er det gubben som skal bestemme navn denne gangen, litt ubehagelig syns jeg da, fordi han truer med å kalle h¤n for Ariel uansett hva. Å hjelpe meg stakkars gutt tenker jeg da, gå rundt å hete det samme som den lille havfruen...

Men med litt kvinnelist har jeg greid å dreid han inn på noen av mine forslag, ja til og med fått han til å tru at det var hans forslag... hehe...

Vi er ganske bestemt på at det blir en Benjamin eller en Anette. Men vi sier det egentlig ikke til noen i tilfelle det ikke skulle være noen Anette eller Benjamin som ploppa ut.

Lykke til med navne søket resten av dere. Det er så vanvittig mange fine navn å velge mellom.

Glemte forresten å si at jeg har termin den 28.jan.og ønsker å føde på Orkanger Sykehus i sør trøndelag...

Jenta vår skal hete Victoria. Hadde egentelig bestemt oss for Angelica, men vi ombestemte oss. Så blir spennende å se om det kommer ut ei som ligner Victoria :-) Om det skulle bli gutt nå, så blir det Aron. Men er temmelig sikre på jente da, siden vi har fått bekreftet det på flere ultralyder. Så rosa for alle penga nå, hehe ;-)

Tobias skal vår lille gutt hete. Var vanskelig å bli enige denne gangen, Daniela på ti skulle jo også få et ord med i laget. Har termin 12 januar og skal på Ullevaal. Men jeg har blitt så stor denne gangen, får jeg større mage nå må jeg skaffe meg gåstol for å ikke falle fremover ::)

Annonse

Vi har litt under 16 uker igjen, men har vel nesten bestemt oss. MEN... vi har ikke noen ordentlige forslag på guttenavn, og vi vet jo egentlig ikke sikkert at det blir jente... Gubben gidder ikke å diskutere guttenavn med meg for han bare har det på følelsen at det blir ei lita jente. Jeg er jo med på den, og vi har mange fine jentenavn vi kunne tenke oss, men tenk om det kommer en gutt... Jeg har nå lagd meg en liten liste med guttenavn også, men får ingen respons på den gitt...

Vi får vente og se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...