Gå til innhold

Noen som plutselig har blitt allergisk etter de ble gravid???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært allergisk for noe, men nå etter jeg ble gravid, er jeg blitt allergisk mot sjømat noe jeg ELSKER........

Har testet med scampi, reker, og blåskjell. Ble full av røde prikker nå som klør etter lunsj med blåskje i dagll!!!!!!!!

SUKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så utrolig kjedelig da!! Og så sjømat som er så digg da:)) Nei jeg har verken vært allergisk før svangerskap eller i heldigvis. Får håpe det bare er nå i svangerskapet du reagerer da og så fort babisen er ute at du er ved normalen igjen :))) Men nei da skal du vel ikke spise sjømat hvis du ammer mener jeg ¨å ha hørt. Da må du finne noe annet godt å spise da :)))

Skrevet

Håper det bare er nå ja... Har gått gravid 3 ganger før uten problem!!!!

Spiste reker da jeg ammet da minste var 6 mnd og det var null problem ;o)

Skrevet

Ja, jeg er tydeligvis blitt allergisk mot noe jeg ikke skjønner hva er..nyser og nyser og det renner fra øyne og nese..kjenner til det fra før fordi jeg er allergisk mot pelsdyr..men nå har jeg ikke vært i nærheten av et dyr på leeenge.. Jaja, immunforsvaret blir nok litt endret når man er gravid ja.. :-)

Skrevet

Jeg har aldri vært alergisk før jeg heller, men reagerte plutselig på pollen i sommer. Legen min sa at ofte kan allergi oppstå under graviditet hvis man er disponibel for det. :(

Skrevet

Jeg var allergisk mot mye da jeg var barn. hadde blandt annet astma,noe jeg har vokst av meg..trodde jeg. Men så kom det tilbake nå...kjedelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...