Gå til innhold

Gode råd!!


Regnbuemor til 2

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode avslappnings tips. Og tips i forhold til det og hele tiden være redd for og miste.

 

Jeg opplever brått ekstremt mye pes på jobb. Masse stress, med opplæring av nye systemer, i tillegg til personalansvar +++ Jeg blir dritstressa, og da blir jeg redd. "Stresser jeg så mye at jeg mister nå??" Tenker jeg stadig.

 

Er det noen som vet om det er slik at om jeg mister nå, vil det da komme ut med en gang. Eller kan det bli der en stund?? Unnskyld ekkelt spørsmål. Er bare så innmarri bekymret nå.

 

Frister og være anonym nå, men skitt au..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg er også nygravid og i en stressende livsituasjon.

Jeg er veldig sikker på at det skal mer til enn stress for å miste! Sitter den så sitter den! :o) Tenker på alle de i verden som lever under enorme forhold, men får mange barn!

Prøv heller å ta deg noen gode pauser innimellom, drikk mye vann, pust rolig med magen og tenk noen gode tanker! Føler du at du ikke kan sette detg ned, gå på do og pust ut der!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ikke godt å bekymre seg. Forstår deg godt- har mistet mange av symptomene jeg og... Men jeg klarer pussig nok å ikke tenke så mye på det.

Motvirke stress ja. Gå på Bli Gravid og les innlegget mitt om positiv avslapning. Er jo skrevet for å bli gravid men mye av det samme vil jo virke her.

Og så meditere: Finn 15 minutter hver dag. Ligg helst ned, flatt ingen ben eller armer i kryss. Lukk øynene og pust dypt inn. Og så ut. Behagelig inn og ut, men lange drag. Tenk bare pust inn pust ut. Du slapper mer og mer av. Etterhvert blir mer og mer av kroppen borte for deg og føles sm om du bare er pust.

Det virker faktisk veldig godt. Og blir lettere for hver gang du prøver.

 

Det siste kan jeg ikke svare deg noe på- Lurer på det samme selv.

 

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk begge to. Føler meg så teit, men sånn er det! Den do greia var smart. Og ligge på gulvet. Det vet jeg jo at virker. Tusen takk.

 

Så får vi se om noen kanskje vet noe om det siste der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått gode avslapningstips, så da kan jeg svare på det siste ;) Hvis du mister kan det skje på mange måter, du kan begynne å blø plutselig, det kan komme gradvis, både brunt, rosa og frisk blod, eller det kan ikke komme noenting, som feks en ma.

 

Det beste er å prøve å ikke bekymre seg (jada, vet de er vanskelig!) , men skule det triste skje så er det ingenting du kan gjøre til eller fra uansett. Har du smerter, eller blødninger må du oppsøke lege. Stress ellers i livet skal ikke innvirke på fosteret. Som regel mister man pga kromosonfeil, g det kommer jo ikke pga stress, men er en feil embryoet har i seg fra starten.

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...