Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Please noen. Kan dere ta dere tid til å se litt hit.

Jeg ønsker virkelig å bli spådd. Lager nå en ny tråd i håp om at noen vil stille opp!

Jeg ønsker info. om babyen i magen,kjønn,fødsel etc.

Ønsker også å vite om det finnes andre ting dere ser hos meg.

Om dere kan sende over energi så hadde det vært SUUUPERT!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg to tråder her inne,men ingen som svarer på noen av dem?

HVORFOR?

Skrevet

trenger noen datoer.

Skrevet

Jeg er født 12.09 1977

Han er født 24.12 1972

Skrevet

Hei Mozze

Det med å sende deg energi, kan jeg dessverre ikke... Men kan godt se på deg, ja! Er det noe spesielt du vil jeg skal se etter?

Og så er det fint om du har termindato.

Skrevet

Åhhh TUSEN TAKK Chanielle!

Termindato er 17 eller 18 januar 2007.

Jeg lurer egentlig på sånne generelle ting som kjønn,fødselen etc.

Er også nyskjerrig på om du ser andre ting om meg og mitt liv...om du klarer det da?

Hadde blitt så enormt glad og takknemlig.

Er veldig deppa og nedfor for tiden og ønsker å få det bedre med meg selv!

Skrevet

Jeg får opp jente hos deg, jeg.

Tall og datoer er ikke min sterke side, så er du advart. Men tallet 16 trer frem som mulig dato...

Er dette deres første barn?

Får nemlig opp at du ikke må glemme partner oppi alt her! Enser ja at du er sliten og deppa, men her står en ved siden din som så gjerne vil hjelpe, men vet ikke hvordan. Kanskje har han tatt på seg en sånn "bråkjekk"maske, men egentlig ser det ut til at han er usikker på det som skal komme, og nesten grugleder seg til å bli pappa.. Mulig vil dere være tjent på å snakke masse sammen om det som skal skje, og samtidig må du bare være sterk for babyen, men også for partneren din.. (Høres slitsomt ut, men du får bare være flink her, altså..)

Fødselen din vil gå helt fint, men jeg enser uro hos deg underveis..kanskje litt engstelse. Men det ser ut til å være helt ubegrunnet, tror dette går bare godt jeg:0)

Får frem litt sånn uro i din øvrige familie/ev til hans familie. Her er noen mennesker som kan være litt vanskelige med dere? Vet ikke om det stemmer, men jeg forteller bare det som dukker opp av bilder!

Er du glad i dyr? For her er noen rundt dere. Vet ikke hvorfor, kanskje bare rundt der dere bor rett og slett..

Dette ble da noe? Litt rotete men dog;)

Lykke til, så heldige dere er!!! *klem*

Skrevet

Hei og TUSEN TAKK! Setter ENORMT stor pris på at du tok deg tid til dette.

Er veeeldig glad i dyr ja, og vi har en pusekatt.

Det er barn nr. 2. Vi har en jente fra før, UL har sagt mulig gutt denne gangen,men man vet jo aldri!?

Vedr. dette med familie så har vi en i nærmeste familie som ikke alltid er like enkel pga alkohol.

Det er faktisk også på hans side ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...