Gå til innhold

April: Haha! Vet dere hva natalie fant?

Anbefalte innlegg

hehe... mamma hadde pupp! hun lå i senga vår om morgenen på søndagen og så fant hun ut at mamma hadde noe rare greier der... var veldig artig å dra å slite i.. men plutselig gikk det opp ett lys og så bøyde hun seg fra for å sutte!! hehe.. fikk jo selvfølgelig ikke lov da!

Sluttet å amme i januar tror jeg... men enda sitter det inne! hehe.. syns det var litt komisk jeg! :) Der lyset gikk opp for henne og hun bøyde seg frem! hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6474723-april-haha-vet-dere-hva-natalie-fant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, litt koselig også da! Det er over et år siden jeg sluttet å amme men når jeg bærer matilde på armen, og hun er trøtt/skeptisk så fikler/koser hun med fingrene på puppen (den delen som vanligvis vises hvis man har noe som er bittelitt utringet) sånn som hun gjorde da hun ble ammet. Sikkert ubevisst, men jeg syns det er litt søtt.

Hi,hi, ja de er morsomme. Her har småen oppdaget pappan´s edlere deler. Så når vi har han i sengen vår på morgenen i helgene, så løfter han opp dyna til pappan og ler, og så legger han dyna ned igjen. Og så om igjen og om igjen.

Haha! Så artig!! Natalie så veeldig rart på pappan sin når han hadde vært i dusjen.. det var noe som ikke stemte! Hehe..

Ja tror de aldri kan gå lei av noe som er gøy akkurat der og da.. som f.eks.borte bø, blir aaaldri lei! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...