♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Da er jeg hjemme igjen!!! Gud, som jeg har savnet deg! Hadde så lyst å gi deg beskjed om at jeg har fått min emil luca man var ikke tilgang til internett på sykehuset! Jeg fikk i hvertfall verden s fineste gutt søndag kl 23.03! Fødselen var helt forferdelig!!! Orker så vidt å tenke på den! Det gikk alt for fort og jeg mistet fullstendig kontrollen! Men endelig er jeg mamma! Han veide 3110 gram og er 47 cm! Har gått litt ned til 2970 gram men siser nå som en helt!! Fikk til ammingen, noe som jeg er så glad for, trodde jo at jeg kom til å slite så innmari... Han spiser nesten hver time, litt mye men han er visst veldig sulten! litt slitsomt på natta men det forandrer seg nok snart... legger ut noen bilder etterpå jeg! Og hvordan har du det????????
Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 der var du!!!!!!!!! GRATULERER SÅÅÅÅ MYE=0) LA INN LINK FØR I DAG,SKJØNTE NEMLIG DU KOM HJEM,HEHE jeg trippa og venta hele søndag,men skjønte du hadde reist til føden =0) godt du er ferdig da.å dumt du fikk en slik fødsel.....men det glemmer du innen noen dager.det lover jeg.... han var da stor,til å være så liten...=0) ikke så mye større enn min...1cm bare,og noen gram...nesten likt der også,hehe.. så flott at du får til amminga.jeg har nesten ikke noe igjen....sukkh... han blir å regulere spisinga snart,så blir det ikke så åfte.bare husk å sov innimellom,så du ikke blir utslitt. for det er jeg......=0) skal inn å titte på bilder nå jeg..gleder meg.... HA SAVNA DEG ENORMT...!!! bim er ikke det samme uten deg...=0)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 pjuh....da fikk jeg satt meg ned....er et mas uten like her...er mer enn utslitt gitt =0) så synd at du fikk en slik fødsel da.men jeg husker min første med gru også.den tok sin tid kan man si...husk at neste gang ikke blir det samme..jeg er fornøyd med min siste fødsel.ikke værst at fødsel nr 4 var den beste,hehe. hadde helsesøster her på mandag.knærten var 3260g.lagt på seg kjempemye.men hun var ikke fornøyd med meg da,hehe...jeg ser vist herja ut..sliter med hodepine,søvnmangel.lite matlyst...eller,har ikke matlyst,å i to netter har jeg ligget med rier....kjentes slik ut...måtte ta tabeletter for å slippe pina.er rygg og bekken som sier stopp.. helsesøster ville jeg skulle ha hjemmehjelp,men jeg sa nei...må inn å ta blodtrykk og greier.for jeg blir ikke bedre. er så glad du er ferdig,hehe...ensomt uten deg her inne...ingen å skravle med. =0) er det ikke godt å være ferdig da? tenk,nå har jeg gjennomført premien i veddemålet..flink jeg,hehe.har ikke smugtita på dib engang..slå den du =0) hvordan er det,måtte du sy eller? revna jeg,men kun to små sting ble det.god som gull 3 dager etter...
Gjest Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 tenker du koser deg med knøttet,eller sover søtt =0) skal krabbe i seng jeg...er helt utkjørt....skjønner ikke dette jeg..skal jo bli i bedre form etter fødsel og greier,men nei..blir værre og værre.tror jeg må ta ferie,hehe..eller så er kroppen min kjempetreig,siden det virker som jeg har rier....19 dager etter...hahahah....jaja... håper du taster litt i mårra da...er skaravlesyk =0) å veeeldig spent på å se gullungen. skifta på nicket ,igjen....nå er jeg ferdig,og gudsjelov for det. nattinatt da.hils å gratuler mamman din og mannen fra meg =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Hei! Går i ett her skjønner du, får ikke tid til å sitte på dataen en gang! Har fått sprukne brystvorter jeg!!! Hjelp! Det gjør så vondt å amme og er så redd for at jeg skal få brystbetennelse!!! Hva skal jeg gjøre??? Noen gode forslag? Skal prøve å få litt tid etterpå til å bimme litt mere med deg!! Savner det!!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 åååå,sååååre pupper,hehehe.... lufttørr di hver gang du ammer.og smør på morsmelk først.du får også kjøpt "hjelp".ammeskjold,eller albueskjell.slike som ligner små pupper som man finner i fjæra.hadde jeg vært nærmere,skulle jeg plokka til deg =0) brystbetennelse unngår du hvis du håndmelker litt.hvis du er veldig sprengt.eller ta en varm dusj,og masser godt. kle deg godt når du skal ut,slik at du ikke fryser.er sikkert flere gode råd,men kommer ikke på det akkurat nå. jeg er slått ut av hodepine.har sovet to timer...det gjorde godt,men hodet verker like mye. skjønner du ikke har tid.er veldig mye man skal sette seg inn i vet du,hehe.å du er jo fersk i faget..jeg titter innom å ser rett som det er jeg.hvordan går det meg gullungen? snill og kun spiser og sover eller?
Gjest Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 HÆLLEDUSSEN,HAN VAR BRA SØØØØT !!!!!!!! en riktig hjerteknuser,med bollekjinn =0) dere har virkelig laget en liten prins....!!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 28. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2006 Takk for det! Er helt forelska!! Uff, får ikke tid til å skrive så mye om gangen... og nå er jeg så trøtt at jeg holder på å tippe fra stolen!! men jeg lover at jeg skal sette av litt tid i morra til å bimme med deg! er jo helt rart å ikke snakke med deg hver dag! Og så må vi jo legge en plan åssen vi gjør det videre...! hehe.. tør vi å forlate bim?? håper du har det bedre?! Da hører du fra meg i morra, lover!!! Nattinatt:)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 ble klekkelig forelska jeg også....så søt at =0) skjønner at du stresser rundt,hehe.jeg fikk han her til å sove,endelig...han er så våken for tiden...får ikke gjort mye da nei. plan videre ja....tørr vi forlate trygge gode bim,eller smeller vi til med flere unger ? så slipper vi hoppe over,hahahaha....skulle gjort seg....offamei... er jammen ikke sikker på om jeg tørr hoppe over....hehe....iværtfall ikke alene..har ikke sett på siden engang jeg... er ikke bedre av hodepinen nei.ligger som et teppe i panna.men den må vel gi seg snart...håper det....mannen har laget ferdig vuggene i dag (på tide),så kanskje det blir mer hjelp å få av han...er sløv til å hjelpe meg syns jeg,men men....men vuggene ble knallfine!! skal lakke di i morgen,og så tas i bruk...så kanskje ungene får prøvd di før di vokser fra di,heheh.... tastes i mårra.er innom rett som det er..kos dere med gullet da =0) han her er mammadalt....roer seg kun hos meg...lover godt i fremtiden,,pjuh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå