ina:) Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 skal på ul i morgen tidlig kl1000 og er så utrolig spent har jo fått beskjed om først gutt og så jente på ul men i morgen håper jeg VIRKELIG de kan si med ganske stor sikkerhet hvem som lever der inne i magen min:)))) ÅHHHHH tiden går så treigt, blir som en liten unge for jeg gleder meg sånn og er så nyskjerrig ))))))
En liten mamma Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Spennende! Lykke til! (jeg skal også på UL imorra, og er like spent som deg!)
ina:) Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Masse lykke til til deg også ) Har du vært på ul tidligere i svangerskapet? Hvor langt er du på vei da?? ))))
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Riktig lykke til Ina.. Håper knøttet viser seg ordentlig godt frem! :0)
frøy@ Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Kjempespennende!! Lykke til! Er som julaften og bursdag på en gang!! Skal selv på fredag og klarer nesten ikke vente.. :-)
ina:) Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk jenter ) ja jeg håper han/hun blotter seg skikkelig så det ikke er noen tvil om hva det er:)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå