Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 ikke menssmerter eller noe sånn, men mensmurringer om dere skjønner hva jeg mener.. er det normalt? Har hatt det av og til.. bare svakt.. er 9 uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 dytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Jepp.dette er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma05/07 Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, det tror jeg. Første gang jeg var gravid, hadde jeg svake mens-lignende smerter i begynnelsen. Har ikke hatt det denne gangen, men husker jeg har lest at det er normalt. Tror ikke du trenger å bekymre deg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for svar.. * puste lettet ut..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå