lillegull80 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg syntes TFK vognen er tøff men syntes ikke jeg leser om så mange som har denne... hvorfor ikke egentlig? Er den ikke noe god? Vi vurderer den eller OTH. Hvilken er stødigst og best for turgåing tror dere? Føler at TFK ikke har slått an helt her hjemme...??
metemor venter på gutt nr 2 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg har kjøpt TFK Joggster Twist til min som kommer i november. Valgte denne fordi baggen er stor, som er viktig når en skal ha vinterpose i baggen nå i vinter. Naboen min har samme vogna og har brukt den nå i to mnd og kan ikke få skrytt nok av den. Den er visst utviklet av ekstremsport-fedre (altså aktive fedre som vil ha godt utstyr når de skal ha med barna på tur), og skal tåle opptil 60 km/t!! Ikke at jeg tror det er en egenskap som jeg kommer til å benytte meg veldig av, men... Jeg er i hvertfall fornøy nå, den virker god å kjøre. Hadde Emmaljunga til min førstefødte, var veldig fornøyd med denne også. Et annet hett tips er å handle TFK fra www.babyjungle.nl, som er en nederlandsk nettshop. Jeg sparte nesten kr 3000,- på dette inkl frakt. Mulig de har OTH også faktisk! Lykke til med valget.
OktoberTussi Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg tror at TFK Joggster Twist var ny i fjor - i hvert fall den med svingbart forhjul. OTH har vel vært litt lengre på markedet, så derfor er det vel flere som har erfaringer med den. Jeg har kjøpt TFJ Joggster Twist. Venter bare på babyen som skal komme ut hvert øyeblikk slik at jeg får testet den ordentlig. Synes TFK'en er finere enn OTH'en.
miatittin Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Hei Kjøpte TFK Joggster Twist for ca ett år siden. Vi er super fornøyd med den på alle måter. Det er en stor og god vogn som tar utrolig liten plass sammenlagt. Det eneste vi var litt usikre på var at den ikke kunne snues begge veier. Men det har vært bekymring uten grunn for gutten vår har ikke klaget! Han var syv mnd da vi kjøpte den. Det er en stor titteluke i taket på den også. Vi har kjøpt både det gjennomsiktige regntrekket og det " ufo-lignende :)" vindtrekket. ( synest selv at det ser litt teit ut,men det er kjempebra! Ungen sitter helt beskyttet for vær og vind når det er på ) Har hørt at folk synest vognen er litt dyr,tror det er derfor det kanskje ikke går så mange av den! Men det går jo å kjøpe den fra utlandet mye billigere. Lykke til med vognvalg:)
mamma-til-fire Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Hvem i Norge selger TFK-vogner. Har sett på dem på baby-jungle siden, men synes det er vanskelig å bestemme seg uten å se og prøve.
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Tror ikke det er så mange som kjøper TFK fordi den 1) er ganske dyr og 2) ikke er så lett å få tak i! Meg bekjent er det bare Barnas Hus som fører denne i Oslo. Vi har kjøpt den og synes den virker kjempefin. Har en kollega som anbefalte den på det varmeste. Med hardbag som tilleggsutstyr og allværstrekk kom det på nesten 8000 kr., så det kan lønne seg å bestille fra babyjungel.nl dersom man synes dette blir litt drøyt.
trinen123 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Til metemor Har du noen erfaringer med det nettsted? (fra nl)
Surfing Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Vi kjøpte vår TFK joggster twist på babyjungle.nl. Tok ei uke fra vi bestilte til vi fikk den. Vi sparte ca 2500 kr på å handle der framfor i butikk i Norge. Vi er veldig fornøyd med vogna! Kjempe god plass, og lang rygg, noe som er viktig for oss siden 2-åringen bruker den som sove-vogn i barnehagen. Ellers er den helt fantastisk å trille på all slags underlag. Annbefales på det varmeste!
Blue Lady Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Er den tung?? Sliter med å bestemme meg for om vi skal ha OTH eller TFK. Fordelen med OTH er at man kan bytte trekk og det frister egentlig veldig... Begge kan man kjøpe bag til, til neste barn.. Heller litt for OTH jeg.. fordi den er litt "renere" i linjene, men man kan ikke regulere fotbrettet... ARG... hvorfor finnes ikke dne perfekte vogn?? tror jammen jeg skal begynne og lage vogner selv jeg
OktoberTussi Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg tror TFK Joggster Twist veier 13,6 kg. Kan bytte trekk på den..Tar jo av sportsdelen/trekket når vi skal bruke hardbagen til. TFK'en blir ganske liten sammenlagt, mindre enn en annen sportsvogn vi har fått. Men har ikke sett OTH'en sammenlagt ved siden av, så det kan jeg ikke si noe om.
OktoberTussi Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 http://www.buggy.de/joggstertw.php - for info om TFK Joggster Twist. Liste over forhandlere i Norge på www.barnesikring.no Jeg bestilte på babyjungle.nl, og er fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 OTH barnevognen blir kjempelang når man legger den sammen med sportsdelen i. Tror ikke det er så stor forskjell på disse vognene, men det at TFK vognen blir så liten når man legger den sammen, blir nok det avgjørende for oss. Og så ser den jo kjempefin ut, da!!
Blue Lady Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 jo du har jo rett i det! men selges det bare trekk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå