Gå til innhold

Ømme bryst.


anni69

Anbefalte innlegg

Maser felt i dag, får låne nabo sin data. Hadde ømme bryster på mandag og i går. I dag ingenting. Er det vanlig å variere fra dag til dag? Blir sprø av dette man..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du gravid eller ikke?

Må liksom spørre....Jeg husker at jeg var overbesvist om at jeg var gravid denne gangen, men så plutselig ble puppene normale igjen og da var jeg sikker på at det ikke hadde gått denne gangen heller. Så var jeg plutselig gravid, og puppene ble ømme igjen! Merkelig, men kroppen er et avansert system!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene. Joda jeg er gravid 4+3 Men blir jo skrullete av dette. Spesielt etter alle ma.Ømme bryst i 2 dager og så plutselig ingenting i dag. Håper nesten jeg får både kvalme og alle tegn... Vi har ei jente på 4 som også ønsker seg veldig søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh... Nå ble jeg glad!!:) Jeg har opplevd akkurat det samme. Hadde ømme bryst tre dager, og så ble de litt mindre...el mindre hovne/tunge da. Stikker litt i de ennå, og er litt ømme, men ikke så store lenger.... (Har ammet før). Er litt tidlig med symptomer ennå kanskje.... Har ikke IKM før i uke 40 ( tidlig neste uke). Men er kvalm og utrolig sliten for tiden. Kan jo håpe da!! Håper jeg melder meg inn her sammen med dere neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...