Howdy Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg har en jobb jeg ikke ønsker å forlate helt i10-12 mnd og vurderer sterkt tidskonto. Må da jobbe 50%, men får lengre permisjonstid i stedet. Jeg har anledning til å ha med babyen, så det er grunnen til at jeg mener det er gjennomførbart. Noen andre som vurderer det?
mankell Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Jeg benyttet meg av tidskonto med førstemann og var veldig fornøyd med det, hadde full perm i 6 mnd, og resten tidskonto.Jobbet 50% bare kveld og helg, mens pappaen var hjemme med junior. Det hadde samboeren min veldig godt av, samt at jeg syns det var godt å komme ut et par kvelder i uka, og opprettholde kontakten med jobben. Men den største gevinsten var at jeg kunne være lengre hjemme og kose meg med junior
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg ønsker også å benytte meg av tidskonto i permisjonen. Dette fordi jeg ikke ønsker å være borte fra jobb så lenge,og fordi jeg mener pappaen har godt av å bli kjent med barnet uten at jeg henger over han. Jeg har snakket med arbeidsgiver om dette, men det kan være vanskelig å få det il å fungere i min jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå