anni69 Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 Er endelig gravid igjen etter 3 ma. Har lang lutelfase og har måtte skrape ut. Er det noen som vet om det er en ide for meg å bruke crinone krem?Kan jeg få dette ved å ringe legen min? Er i dag 4+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med legen din evt. noen spesialister på området....jeg også vurderte progesteron siden jeg har opplevd 2 sa`er. Valgte ikke å gjøre det! Din situasjon sier at du burde få ekstra mye oppfølging, så jeg hadde nok ringt rundt å undersøkt. Jeg leste at progresteron gjorde at emryoet fikk det lettere med å feste seg....siden du allerede er gravid er det ikke sikkert at du trenger dette. Tror det er mere for dem som ikke klarer å bli gravid! Lykke til med svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coscos Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Hei! Jeg bruker crinone, men trodde det først og fremst var for oss som hadde kort lutealfase, ved at egget ikke får nok tid til å feste seg pga. manglende progesteron. Men, du bør nok snakke med en lege. Har du ikke vært til utredning i og med at du har 3 MA'er bak deg? Da ville de kanskje ha funnet ut om det er noe som de gi deg ved senere graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå