Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 Spiser dere nok frukt og grønnsaker? Lite sukker? Mosjonerer masse? Holder dere unna koffein og alle matvarene en ikke bør spise? Passer på at dere ikke blir stressa? Har dere under svangerskapet tatt smertestillende, nesespray eller noen unødvendige medisiner? Gjør dere alle treningsøvelsene i fødselsboka? Hvis ikke bør dere virkelig skamme dere!!!! Det er jo ingenting i forhold til å stå imot et røykesug! Poenget mitt er at det ikke er lett å leve som man bør, selv om man vet hva som er bra og ikke bra... Å kritisere røykere må vel være ganske så egoistisk det også, siden det er flere som blir så sinna/ lei seg at de må ta seg en røyk. Det vil jo si at du som er med på å kritisere er indirekte med på å skade barn med røyk... Til slutt må jeg vel tilføye at jeg ikke røyker selv, men synes det å kritisere røykere virker mot sin hensikt. Hvis ikke målet er å ha noen å kritisere da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6473498-til-alle-som-ikke-r%C3%B8yker-og-kritiserer-r%C3%B8ykere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Mens jeg leste innlegget ditt tenkte jeg: "hmm, dette er jo ganske fornuftig".. til jeg kom til "Å kritisere røykere må vel være ganske så egoistisk det også, siden det er flere som blir så sinna/ lei seg at de må ta seg en røyk. Det vil jo si at du som er med på å kritisere er indirekte med på å skade barn med røyk..." Jada. Det er VI som får voksne damer til å røyke. De har ingen hjerne, ingen vilje. H E R R E G U D! Dette er uten tvil noe av det mest latterlige jeg noensinne har lest. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6473498-til-alle-som-ikke-r%C3%B8yker-og-kritiserer-r%C3%B8ykere/#findComment-6476330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå