Gå til innhold

At det går ann,bomet litt jeg.Mange her som har termin rundt 29-30April


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Ble litt feil det første innlegget her..mente jo april...hehe.

Har fått litt mage nå og trøttheten begynner og gi seg faktisk er hele 9+5 nå og skal på min andre ultralyd nå etter helgen for og sjekke at alt er bra.Blir spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du!

Jeg lurte på det samme da jeg først beveget meg inn på 1.trimester. Ble da henvist til Terminklubber på siden her....der kan du klikke deg inn på Aprilklubben 2007. Den er ikke så veldig aktiv, men der kan du i alle fall se nederst på den oppdaterte terminlisten om hvem som har termin rundt den samme tiden som deg!

 

Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora!

Jeg har termin 28-30 april.. Har også fått mage, har ikke gått opp i vekt enda. Har veldig ømme bryst, det har jeg siden jeg var 2-3uker på vei.. Er fremdeles litt trøtt, har ikke vært kvalm. Skal også på min andre ultralyd neste torsdag.. Hadde sist mens 22/7.. enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spenned da.Jeg hadde siste mensen den 21/7.Flott dato 28april da,er på min bursdag det.Kanskje jeg får en ny dato nå etter helgen når jeg skal dit.Blir arti ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hej! jag har termin ca 28-30 april. sista mens 21/7...

har fått lite mage, och efter ett par veckor med kvalme, så börjar jag må ganska bra faktiskt! vara på ul förra veckan och allt var jättebra därinne, knotten var såå söt =)

är idag 9+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da, og ha termin rett rundt sin egen bursdag, jeg har også bursdag den 23.april..

Har vært en gang til ultralyd, da var jeg 6uker +, skal igjen neste tordag..

En ting er iallefall sikkert vi får iallefall barn født i tyrens tegn..

og tyrer er vi begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...