Gå til innhold

Etter 2,5 år på bim, takker jeg for meg her inne!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg pratet med legen etter lap igår, sitter her å bare gråter å gråter føler meg totalt mislykket og tom.

Lap viste hard grad av endo og to tette eggeledere, 27 nov skal vi på sykehuset for prat om ivf da dette må gjøres fort pga tilstanden på endo.

Er helt sjokkert her jeg sitter, hodet er tomt, eneste jeg føler nå er nærhet og godhet fra mannen min.

Trodde ikke det kunne være så ille siden jeg var gravid 2 ganger i fjord, det de begrunnet tettheten med var har bettennelse i underlivet, dette stemmer jo jeg gikk jo 12 uker på pencilin ifjord pga uvi.

Ønsker alle her inne på sliter siden lykke til, håper dere snart får en spire.

Å alle dere jentene mine på 3 trim tråden, lykke til med fødsel.

Alle andre prøvere å andre jeg har blitt kjent med masse lykke til.

jeg kommer nok innom igjen etterhvert, må bare komme over sjokket å se om det er mulighet for ivf.

klemmer fra meg

Fortsetter under...

Goooood klem tilbake !

Dette var ikke noe hyggelig beskjed å få. Håper det ordner seg for dere :( *Snufs*

Krysser fingrene for at det går med ivf og tenker masse gode tanker for dere ! :)

Jeg har hatt kronisk uvi i fem år nå, kan det virkelig føre til tette eggledere? Jeg ble litt bekymret for om dette gjelder meg også. Jeg vågde ikke ta undersøkelse av egglederne. Det var feigt av meg, for nå kan jeg sitte her og lure på hvordan det egentlig står til der nede.

Ønsker deg lykke til, og at du får kommet raskt igang med ivf.

Trøsteklem til deg fra meg.

Å nei,ikke si det... Nå blir jeg dritnervøs for hva jeg kan få rede på etter lap.:-(

Så trist å lese:-( Men ivf lover jo godt da,det er mange som lykkes med det! Håper dere kommer raskt igang!

Du må ikke føle deg mislykka,dette er ikke din feil,det er bare livet som fucker med deg,helt uten grunn!

Blir så sinna,INGEN fortjener å gå igjennom dette helvette,det er umenneskelig!

*STOOOOR TRØSTEKLEM* fra nykomling på dette forumet...

NEEEIII jenta mi da!!! Dette var jo virkelig ikke gode nyheter da. Håper virkelig at det vil fungere med IVF for deg. Men samtidig vil jeg råde deg til å spørre om IVM siden er nesten hormonfri behandling. Kan være bedre for deg det, så slipper du unna alle disse hormonene. Også har det visst vært større treffsikkerhet med IVM. Bare et tips på veien!

Ring meg eller kontakt meg på MSN hvis det skulle være noe da. Er her for deg!

Annonse

Uff.. dette var trist.. Får håpe dere får komme igang med ivf snart og at spiren sitte... jeg har selv fått samme beskjeden to tette eggledere og endo... vi er igang i danmark nå og håper vi lykkes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsker deg lykke til og håper å se deg snart igjen.... klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...