Gå til innhold

vondt i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva i all verden er d som skjer nå da?

satt meg inn i bilen i ste, og aoo.....det gjør vondt i rumpa :)

dette er vel bare meg eller er det tilfeldigvis noen andre som har merket dette ?hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg har merket det til tider ja en slags skjærende smerte og følelsen av trykk hmm lit vansklig å forklare men men..:) har ikke peiling på om dette er vanlig .....hehe det er mye en skal gå i gjennom i et svangerskap:-)

Skrevet

Hvor er det du kjenner det da? Jeg s øiter å med vondt midt på hver "skinke" om du skjønner. Derifra går det ned i bena og opp i ryggen. Var hos fysio i går og fikk bekreftet at bekkenløsning var det ikke men musklaturen som begynner å slite etter ekstra jobbing ettersom kroppen blir tyngre.

Kanksje noe slikt for deg også?

Skrevet

det er oppi rumpa, akkurat i fiseringen jeg får vondt,så går det litt utover i rumpeballene....vondt og vondt, det er iallefall ubehagelig når det kommer.

hehe, må le litt

Skrevet

Hei

Jeg har akkurat det sammen. Det er bekkenløsning desverre! Fikk bektreftet av kiropraktoren. Det kommer og går. Massasje er en bra hjelpemiddel, enten ffra partneren, eller fra klasssik massør.

Skrevet

Stemmer at det er bekkenlösning, det er fordi halebeinet sitter sammen med bekkenet. Man kan få låne pute å sitte på fra hjelpemiddelsentralen om det blir ille. Ellers anbefales bassengtrening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...