Gå til innhold

Mage?

amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sniker meg inn fra 1 terminmester er 10+3 på vei. Føler jeg har begynt å få mage, klarer ikke å gå med vanlige bukser lenger. Har ikke lagt på meg, heller tatt av litt for buksene strammer kun rundt magen.

Tror jeg kan føle livmoren min i samme høyde som skambeinet, men hvordan kjennes det ut?

her førstegangs og aldri opplevd dette før?

Det var ikke så mye hjelp å hente i 1.terminmester, håper noen av dere kan hjelpe meg!!

Takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er litt vanskelig å forklare men: Hvis du klemmer inn og nedover i en å samme bevegelse skal du vel kjenne toppen av livmoren. Men det kan være for tidlig enda. Men du får bare prøve :o)

Da jeg var 11 uker på vei klarte jeg ikke å gå med de vanlige olabuksene mine. Starta med "gravidbukse" da jeg, sånn med bred strikk over hele magen. Det er forferdelig godt å gå med!

Lykke til :-)

Skrevet

Takk for svar!!

Hvordan kjennes den ut?

Beklager at jeg spør og graver så mye, men man lærer ikke uten å spørre alle disse spørsmålene og sambo nytter ikke å spørre.

Skrevet

kjennes ut som du har en liten basket ball der inne. Kjennes hard ut:) Så når du trykker inn og nedover som det forklares over her så kjenner du toppen på denne ballen;) jeg kjente min ca i uke 10-11, men andre kjenner ikke noe før et stykke inn i 2 tri... så ikke sikkert du kjenner den ennda;) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...