amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei! Sniker meg inn fra 1 terminmester er 10+3 på vei. Føler jeg har begynt å få mage, klarer ikke å gå med vanlige bukser lenger. Har ikke lagt på meg, heller tatt av litt for buksene strammer kun rundt magen. Tror jeg kan føle livmoren min i samme høyde som skambeinet, men hvordan kjennes det ut? her førstegangs og aldri opplevd dette før? Det var ikke så mye hjelp å hente i 1.terminmester, håper noen av dere kan hjelpe meg!! Takk for alle svar
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei! Det er litt vanskelig å forklare men: Hvis du klemmer inn og nedover i en å samme bevegelse skal du vel kjenne toppen av livmoren. Men det kan være for tidlig enda. Men du får bare prøve ) Da jeg var 11 uker på vei klarte jeg ikke å gå med de vanlige olabuksene mine. Starta med "gravidbukse" da jeg, sånn med bred strikk over hele magen. Det er forferdelig godt å gå med! Lykke til :-)
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Takk for svar!! Hvordan kjennes den ut? Beklager at jeg spør og graver så mye, men man lærer ikke uten å spørre alle disse spørsmålene og sambo nytter ikke å spørre.
snartmammapåny Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 kjennes ut som du har en liten basket ball der inne. Kjennes hard ut:) Så når du trykker inn og nedover som det forklares over her så kjenner du toppen på denne ballen;) jeg kjente min ca i uke 10-11, men andre kjenner ikke noe før et stykke inn i 2 tri... så ikke sikkert du kjenner den ennda;) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå