Tredjegull Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg er nå en uke fra neste testerunde... Kan du se om det har klaffet for oss nå? Jeg har på en måte en god følelse skjønner du, men det kan jo være fordi vi hadde prøvefri måned forrige gang, og at jeg har nytt pågangsmot nå... Men jeg hadde vært så utrolig glad om du kunne gi meg en tilbakemelding på hva du tror. Har så tro på deg skjønner du:-) Jeg er født i juni74 Min kjære juli-71 2barn fra 2002 og 2004 Håper ellers at alt går bra med deg og studiene dine!!! Klem fra
Elastica Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei igjen vennen! Tror ikke at hun er kommet fra syden ennå .Jeg savner henne også:-) Jeg har sagt før at det som oftes er vanskelig å spå nøyaktig tid. Tror det er gode muligheter for at det kan ha klaffet for dere nå. Stol på magefølelsen vennen for den har som oftes rett!! Klem
Tredjegull Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Når kommer hun hjem da, vet du det? For da skal jeg ikke spørre etter henne før hun er tilbake... Jeg har prøvd å holde meg litt borte herfra, så jeg har ikke fått med meg at hun er borte eller jeg... Men nå er jeg som du skjønner blitt hektet igjen... hi, hi. Så deilig det må være med sol å varme da:-) Kan du forresten svare på om søsteren min får den jobben hun skal på andregangsintervju på til fredag? Hun er født i august-71 Tusen takk for at du svarte for nattinatt da Elastica:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå